SwiftKey Keyboard v v4.1.3.149 (Editörün Seçimi)

Sponsorlu Bağlantılar

cukuleaks

Üye
100. yourumda ben atayım :)
 


muhittinkerelti

Üye
emegin icin tesekkur
 
cep5230

cep5230

Üye
adamsinnnnn
 

Atarvastatin

Üye
Hakkaten kullanışlıymış. Yalnız telefonun kendi klavyesindeki gibi klavyeyi kaldırma tuşunu bulamadım. Telefonun kendi klavyesinde sol altta klavyeyi yok eden tuş vardı ya hani.
 

kutlum06

Üye
teşekkürler
 

sinanben

Üye
arkadaşlar numerik klavye yok mu bunda
 
cahilmuallim

cahilmuallim

Üye
Hakkaten 10 numara klavye son güncelleme ile harika oldu türkçe sözlük ve dil desteği cabası hemde ramdan çok yemiyor
 

sinanben

Üye
nümerik klavye yok mu arkadaşlar
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
Hakkaten kullanışlıymış. Yalnız telefonun kendi klavyesindeki gibi klavyeyi kaldırma tuşunu bulamadım. Telefonun kendi klavyesinde sol altta klavyeyi yok eden tuş vardı ya hani.
yapmamislar demek ki...
Rica ederim...
arkadaşlar numerik klavye yok mu bunda
ben bulamadım galiba yok
Hakkaten 10 numara klavye son güncelleme ile harika oldu türkçe sözlük ve dil desteği cabası hemde ramdan çok yemiyor
Aynen katılıyorum çok rahat yazım imkanı sunuyor
nümerik klavye yok mu arkadaşlar
Galiba yok bilen varsa söylesin arkadaşlar
 

sinanben

Üye
hayret valla herifler oturmuşlar en güzel klavyeyi yapmışlar ama Alfasayısal klavye koymamışlar nasıl bir zihniyet anlamadım arkadaş.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
hayret valla herifler oturmuşlar en güzel klavyeyi yapmışlar ama Alfasayısal klavye koymamışlar nasıl bir zihniyet anlamadım arkadaş.

Bende ilk zamanlar zorlandım ama uygulamanın cümle tahmini ço işime yaradı ve sayısal tuş olayını unuttum :)
 

sinanben

Üye
kayrabey Alfasayısal olmadan kullanamam neyse orjinal klavyeye devam
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
ispirto_35

ispirto_35

Üye
kayrabey Alfasayısal olmadan kullanamam neyse orjinal klavyeye devam

Aynen öyle. Inan denemediğim klavye kalmadı. Bunu kullandım ama numerik olmadan olmuyor. Numerik şekilde yapsalar hiç düşünmeden satın alacağım.
 

sinanben

Üye
kayrabey evet
 

darkness24

Üye
teşekkürler deniyorum hemen :)
 

sinanben

Üye
anladım kardeşim. Qwerty alışık değilim. Önerilerin için sağolasın
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


Üst Alt