KayraBey
Üye
Sizle kaynaklı değil ama ben hiç beğenmedim yeni güncelleme ile berbat olmuş . Klavyeyi büyük diye kullanıyordum şimdi daha küçük olmuş falan . İngilizce dilini indirdim QWERTY klavye yaptım şimdi de tahminler ingilizce . Ayrıca klavye üzerindeki tahminde kapanmıyor !
1) Tahmin zaten kapanmıyor
2) Dil ingizlince olunca doğal olarak tahminin ingilizce olması gerekmez mi zaten?
3) Tahmin Türkçe olması için Türkçe dili indirin.
4) Türkçe karakterleri görmek istemiyorsanız ayarlar/gelişmiş bölümüne girin ve yabancı karakterler kısmındaki kutucuğu işaretleyin
5) Ayrıca kelima tahmini sürekli klavyenin üstünde görünüyor olmasına rağmen kullanıp kullanmamak size kalmış.Boşluk tuşunu her zaman boşluk girer şeklinde ayarlarsanız siz ne yazarsanız onu yazar.Otomatik düzeltme yapmaz.



