SwiftKey Keyboard v v4.1.3.149 (Editörün Seçimi)

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Sizle kaynaklı değil ama ben hiç beğenmedim yeni güncelleme ile berbat olmuş . Klavyeyi büyük diye kullanıyordum şimdi daha küçük olmuş falan . İngilizce dilini indirdim QWERTY klavye yaptım şimdi de tahminler ingilizce . Ayrıca klavye üzerindeki tahminde kapanmıyor !

1) Tahmin zaten kapanmıyor
2) Dil ingizlince olunca doğal olarak tahminin ingilizce olması gerekmez mi zaten?
3) Tahmin Türkçe olması için Türkçe dili indirin.
4) Türkçe karakterleri görmek istemiyorsanız ayarlar/gelişmiş bölümüne girin ve yabancı karakterler kısmındaki kutucuğu işaretleyin
5) Ayrıca kelima tahmini sürekli klavyenin üstünde görünüyor olmasına rağmen kullanıp kullanmamak size kalmış.Boşluk tuşunu her zaman boşluk girer şeklinde ayarlarsanız siz ne yazarsanız onu yazar.Otomatik düzeltme yapmaz.
 


kayahan301

Üye
harika diyecektim değil bir kelimeyi 2 saate anca yazdim ama paylasim için teşekkürler
 

Samet.25

tesekkurler
 
Fotistox

Fotistox

Üye
teşekkürler. gerçekten güzel
 
hsno7

hsno7

Üye
tam sürümdür inşallah :D
 
ozakin70

ozakin70

Üye


1) Tahmin zaten kapanmıyor
2) Dil ingizlince olunca doğal olarak tahminin ingilizce olması gerekmez mi zaten?
3) Tahmin Türkçe olması için Türkçe dili indirin.
4) Türkçe karakterleri görmek istemiyorsanız ayarlar/gelişmiş bölümüne girin ve yabancı karakterler kısmındaki kutucuğu işaretleyin
5) Ayrıca kelima tahmini sürekli klavyenin üstünde görünüyor olmasına rağmen kullanıp kullanmamak size kalmış.Boşluk tuşunu her zaman boşluk girer şeklinde ayarlarsanız siz ne yazarsanız onu yazar.Otomatik düzeltme yapmaz.

Son güncelleme ile ğüşıöç harfleri eklendi klavye kuculdu ne bicim oldu cogu tanidigim klavye yi sildi bende yakinda guncelleme cikmassa bende kaldircam yani sorun genelde var :thumbup:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi


Son güncelleme ile ğüşıöç harfleri eklendi klavye kuculdu ne bicim oldu cogu tanidigim klavye yi sildi bende yakinda guncelleme cikmassa bende kaldircam yani sorun genelde var :thumbup:

Türkçe harfler kapatılabiliyor. Bence en iyi klavye uygulaması...
 

e_bilen

Üye
Daha once kullanmıstım kalıtelı bır program
 

e_bilen

Üye
tesekkurler cok kalıtelı bır program
 
ozakin70

ozakin70

Üye


Türkçe harfler kapatılabiliyor. Bence en iyi klavye uygulaması...

Bence de en iyisi bu
Arkadaşlar sorunu cozdum Türkçe dil yerine ingilizce UK dilini indiriyoruz ve inince sol kisminda English UK un solunda beyaz bi klavye çıkıyor ordan Turkish i secip kullanabilirsiniz :D
 
Mhmmd Ali

Mhmmd Ali

Üye
bide Türkçe karakterleri olsa
 
XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
Bu yeni versiyon v4.0.0.106 da türkçe dil modülü seçiliyken türkçe karakterler de geliyor klavyeye. Diğer dil modüllerinde hangi tip qwerty kullanacağımı seçebiliyorum, türkçe modülünde seçilmiyor. Ben türkçe karakterler olmayan klavye düzenini türkçe dil modülünde nasıl kullanırım?

- - - Eklendi - - -



Türkçe harfler kapatılabiliyor. Bence en iyi klavye uygulaması...

Nasıl kapatılıyor türkçe harfler?

- - - Eklendi - - -

Yaptım sonunda, sabahtan beri çıkmayan küçük beyaz klavye simgesi şimdi çıktı, normal qwerty seçebildim.

Küçük bir sorum daha olacak, flow özelliği açıkken klavyeyi nasıl aşağı indiriyoruz?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Bu yeni versiyon v4.0.0.106 da türkçe dil modülü seçiliyken türkçe karakterler de geliyor klavyeye. Diğer dil modüllerinde hangi tip qwerty kullanacağımı seçebiliyorum, türkçe modülünde seçilmiyor. Ben türkçe karakterler olmayan klavye düzenini türkçe dil modülünde nasıl kullanırım?

- - - Eklendi - - -



Nasıl kapatılıyor türkçe harfler?

- - - Eklendi - - -

Yaptım sonunda, sabahtan beri çıkmayan küçük beyaz klavye simgesi şimdi çıktı, normal qwerty seçebildim.

Küçük bir sorum daha olacak, flow özelliği açıkken klavyeyi nasıl aşağı indiriyoruz?
Türkçe dil modülü derken tahminlerin Türkçe olmasından mı bahsediyorsun?
 
loneely42

loneely42

Üye
Tşkler şu An bende programla yazıyorum
 


Üst Alt