superfone sf 9080 yardım


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
canted

canted

Üye
    Konu Sahibi
superfone sf 9080 im var devamlı kapanıp açolıyo yardım ederseniz sevinirim format atmak istiyorum

--------------- Ekleme ---------------

ee yardım eden yokmu nerde ilgililer
 
safakk

safakk

Üye
superfone sf 9080 im var devamlı kapanıp açolıyo yardım ederseniz sevinirim format atmak istiyorum

--------------- Ekleme ---------------

ee yardım eden yokmu nerde ilgililer
valla hiç o telefona format atıldığını duymadım açıkcası:allalla:
 
canted

canted

Üye
    Konu Sahibi
naap caz ozaman bilen yokmu yahu
 
schumici

schumici

Üye
bu süperfon dediğinizde şu çin dandiklernden mi eğer öyleyse bence pek umut bağlama
 
canted

canted

Üye
    Konu Sahibi
telefon bu
 
xkadir61

xkadir61

Üye
telefon orjinal çinmalı çakma değil.
 
schumici

schumici

Üye
türk malıymış galiba bu yav çinlilere sayıyoz o kadar bizimkilerde sağlam
yapsın bari
 
canted

canted

Üye
    Konu Sahibi
toprak ümit bu telefon hakkında konu açmış piyasaya çıktı diye güzel telefonda bi arkadaştan müzik alırken virüs girdi heralde sonrada kapanıp açılmaya başladı cd si data kablosu falan herşeyi var anlayamadım
 
zahid12

zahid12

Üye
hayır üretim yerleri japon
 
schumici

schumici

Üye
yok abi yaaa bildiğin çin. belki her ikiside çekik gözlü olduğundan arada karışıyodur:D ama bunlarda çinde üretim
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
yok abi yaaa bildiğin çin. belki her ikiside çekik gözlü olduğundan arada karışıyodur:D ama bunlarda çinde üretim

Ne yazık ki yanlış biliyorsun... Superfone un sahibini tanıyorum... Telefonun bataryası çinde üretiliyor makinesi japonyada...
 
schumici

schumici

Üye
Ne yazık ki yanlış biliyorsun... Superfone un sahibini tanıyorum... Telefonun bataryası çinde üretiliyor makinesi japonyada...
peki bu olay hakkında bizi aydınlatabilirmisin bize bunu gösterebileceğin bi link verebilirmisin?
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
Arkadaş bak o konuda haklısın... Adamların sitesini sanki 1. sınıf bir öğrenci yapmış... Bana 1 ay içinde büyük bir yenilenme aşamasına gireceğiz dediler ama hala aynı tas aynı hamam...
 
schumici

schumici

Üye
eee sence bu kadar büyük olduğunu iddia eden bi firma sitesini bile yenilemekte acizse nasıl oluyo bu iş. şimdi bende araştırdım japonyayla ilgisi olduğunu belirten 1 tane bile resmi kaynaklı site yok resmi kaynağı olmayan bile yok. herşeyden önce telefonun tipi ekranın üstündeki amblemler bile çin malı telefonlarla aynı dikkatlice bak kıyasla istersen. ben hala iddiamı sürdürüyorum. eğer japon malı olduğunu ispatlarsanız ben mutlu olurum bizim türkler o kıytırıklarla iş yapmıyo diye. umarım beni yanıltır birileri
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
Yaa aslında haklı da olabilirsin biliyor musun... Çünkü adamın pek bi doğru söyler gibi bi tipi yoktu. Asıl bomba da ne? bataryanın üzerinde Japon Elektronik Teknoloji yazıyor... Bazı enayiler de inanıyor.. Ben sahibinin söylediği şeyi söyledim sana inandığım şeyi değil :D
 
schumici

schumici

Üye
Yaa aslında haklı da olabilirsin biliyor musun... Çünkü adamın pek bi doğru söyler gibi bi tipi yoktu. Asıl bomba da ne? bataryanın üzerinde Japon Elektronik Teknoloji yazıyor... Bazı enayiler de inanıyor.. Ben sahibinin söylediği şeyi söyledim sana inandığım şeyi değil :D
bak işte seninde şüphelendiğin gibi adam enayilemeye çalışıyolar bence kesinlikle uzak durun kardeşlerim:oke:
 
zahid12

zahid12

Üye
schumici haklıymış çin malı alan bir arkadaş buldum tel berbat ilk kez elime aldım valla şeytanmı kandırıyor bilmem hep alasım geliyo deli oluyom alasım geliyo hemen çin malı telefonlara dikkat konusunu okuynca rahatlıyom tekrar başlyıor ne olcak bu halm bana tv'li orjinal avrupa malı parası fazla olmayan nokia ,samsung gibi teller bulabilen olursa sevinirim
 
schumici

schumici

Üye
schumici haklıymış çin malı alan bir arkadaş buldum tel berbat ilk kez elime aldım valla şeytanmı kandırıyor bilmem hep alasım geliyo deli oluyom alasım geliyo hemen çin malı telefonlara dikkat konusunu okuynca rahatlıyom tekrar başlyıor ne olcak bu halm bana tv'li orjinal avrupa malı parası fazla olmayan nokia ,samsung gibi teller bulabilen olursa sevinirim
valla tv li antenli falan bulamazsın çünkü ne samsung ne de nokia o tarz şeyler üretiyo. bu çinliler ekstra özellik falan diye kakalamaya çalışıyolar onları yoksa o özellikler olmasa kim yüzüne bakar o telefonların. şu an en mantıklı olanı para biriktirip kötüsündende olsa wi-fi li bi telefon almak:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt