Super Jelly Bean [SJB 8.0][4.1.2][KitKat Temalı]

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Messaging zor hacı, varsa da bilmiyorum.
Keyboard konusu açmıştım linki lx4.3 de var, teldeyim. Link atamayacağım. Oradan indir, flashla. Çalışıyor, ben kullanıyorum. :D
Benim telefon nexus 5 bu arada. :D
 


gıwıliler

gıwıliler

Üye
Vay hayırlı olsun :-) ben fotoğraf işine girdim nexus param oraya gttı :-D flasg ısındn korkuymda hadı bkalm. Napyduk flaslamadan :-D?
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Bir şey yapma, direk flashla. :D

Korkuyorsan romu nasıl flashladın? :zzz:


Eyvallah, sağ ol. :D
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Normalde rom yapmayactm Gb çöktü tekrar atamadım flashtool dan. Class memory hatası werıp durdu . Ics de atamadım yine aynı hata. Dedim telefon gitti aha :-D zar zor pc compan mı ne onunla yaptım gerisi malum :D
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Z2 olanı mi yapacam zu olanı mi?
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
ZU eski versiyon kesin çalışır, Z2 belki çalışmaz. Sen önce Z2 dene. Olmazsa ZU dene. :D
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Eyvallah hacı tamam :-D
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Ağa o senin dedigin diğer romu bu SJB nin üstüne kursam olurmu???
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
he iyi bari oluyosa sıkıntı yok
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Olur, tabi. :D
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
tamamdır :D
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Ağa sana dediğim z1 launcher i bi de sen yüklesene sende masaüstünde klasör ön izlemesi olacak mi merak ettim
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Link at deneyeyim. :D
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Al bkalım :-)
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Tam tıkladım, şarjım bitti. Telefon kapandı. :D
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Hehe :D deneyince haber et bana. Nasıl nexus dan memnun musun :-)
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Sen ne ara paylaştın honami yi hacı görmedim 's z launcher değil de ben honami + widget arıyorum jb için çünkü çok akıcı ama bulamadım bi türlü yahu..

İyi bakalım :-)
 


Üst Alt