Şuanda İnternet Olmasa Napıo Olurdunuz

Sponsorlu Bağlantılar

minoo

minoo

Üye
Bülent Ersoy dinlerdim :ehe
 


Necmati

Necmati

Üye
Ajdar Dinlerdim
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
:D Sıkıntıdan internet'i icad ederdim :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Kitap okurdum
 
Necmati

Necmati

Üye
Gazete Okurdum..
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
1 buçuk saat sonra dershaneye gitmenin sıkıntısını yaşardım:off:
 
minoo

minoo

Üye
Film izlerdim.
 
maradonahmet

maradonahmet

Üye
ya maç yapardım yada arabayı kapardım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Necmati

Necmati

Üye
Electro beats David Guetta ' Programı ile şarkı yapardım :)
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
ateri oynardım:D
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Necmati

Necmati

Üye
Htc ile oyun oynardım
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
ateride marıo oynuyo olurdum.
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
bizde var.
 
zaza

zaza

Üye
antikadır herhalde:ehe

e71 telefonumdan nette girerdim:naughty:
 
Necmati

Necmati

Üye
android marketi keşfederdim :naughty:
 
minoo

minoo

Üye
Ateri :eller:
 


Üst Alt