şu temalar lazım

  • 18 Ağustos 2014
  • 819 Okunma
  • 21 Cevap

  1. Karbon serisi sitede mevcut zaten arama yaptinmi?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  2. oviye yönlendırıyo ordan /download olarak indirdiğimde hata verıyo
     
  3. Mobil cihaz ile gönderdi
    asigsasi bunu beğendi.
  4. Senin dedigin konu linki nerde?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. Bu temalar forumda mevcut hatta @najanaja paylaşmıştı ben istemiştim bulmuştu zamanında :)
     
    najanaja ve Bahadir_fb bunu beğendi.
  6. biri benimi andı :D arkadaşın istediği temalar şimdi baktım forumda yok ama belki bi ayar çekeriz :islik
    ---
    artı senin istediğin syarmwawa bahadır ın verdiği link. daeva112 deil yani :)
     
    sLeepLe bunu beğendi.
  7. ben daeva112ninkileride senden istemedim mi yahu :D
     
  8. buldum :D
    ---
    bilmem forumda arama yaptım çıkmadı demek istemeyi unutmuşun :)
     
  9. Forumda bu temalar vardı ya silinmiştir belki konu hatırlıyorum çünkü belki Tuğ da paylaşmış olabilirdi :hmmm
     
    najanaja bunu beğendi.
  10. okankayci, sLeepLe ve Bahadir_fb bunu beğendi.
  11. helal kardesım allah razı olsunn :D
    hepinize teşekkürler :D
     
    najanaja bunu beğendi.
  12. bende yeni konu açtım bulamayınca :ehe
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    najanaja ve Bahadir_fb bunu beğendi.
  13. çok hızlısın isa abi :eller:
     
    asigsasi bunu beğendi.
  14. Ben dedim ya var diye ama aramada bende bulamadım :D
    @najanaja danda bişey kacmiyor :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    asigsasi ve najanaja bunu beğendi.
  15. rica ederim kardeşim güle güle kullan :)
    ---
    bende bida buldum tam konu açacaktım benzer olarak çıktı :D
    ---
    arama yapınca çıkmıyo ama konu açarken çıkıyo teşekküler :D
     
    asigsasi, Bahadir_fb ve okankayci bunu beğendi.
  16. o konunun özelliği ne acaba :D
     
    najanaja bunu beğendi.
  17. Bende o sekilde yaptim ama basligi tam girmeyince benzerde çıkmadı.
    Birsey degil :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    najanaja bunu beğendi.
  18. valla bende anlamadım şimdi bida arama yaptım ncarbon by daeva112 diye sadece bu senin açtığın konu çıkıyo :D konuyu baya gizli açmışım hiçbi arama yöntemiyle kendini göstermiyo :D
    ---
    önceden forumda üst tarafta google arama çubuğu vardı o daha sağlam buluyodu herşeyi forumdaki ama bu normal aramayla biçok şey çıkmıyo :) google aramayı da kaldırmışlar heralde :)
     
    asigsasi, okankayci ve Bahadir_fb bunu beğendi.
Yüklüyor...
22/10/2018 - 14:41