Haber Star Browser Guncelleniyor! CIKTI

Sponsorlu Bağlantılar

cesur5534

Üye
Geliştiricisine tarayıcının eksikliklerini ve yapılabilecekleri bizzat yazmıştım. Adam aslında tam bir Symbian hastası. Her şeye rağmen yazmaya devam ediyor. Kasma olayına (benim de kullandığım) N8 gibi cihazlar için bir şey yapamayacağını, diğerler özellikler için ise düzeltmeler yapacağını söylemişti. Tarayıcı diğerlerinde açılamayan birçok siteyi açıyor. Html5'i güzel. Symbian için büyük nimet...
konu açıldı ama hala güncelleme yok . Tahmini olarak ne zaman çıkar.
 


punemr123

punemr123

Üye
    Konu Sahibi
tarih vermiyor yapimci
 
0343434

0343434

Üye
Geliştirici dün paylaştığı gönderisinde Ağustosun 1'i için tarih vermiş.
 
punemr123

punemr123

Üye
    Konu Sahibi
cıktı arkadaşlar 1.60 dan yazıyorum link ilk mesajda
 

cesur5534

Üye
ben indirdim 701 telefonuma ve telefon hacklı güncelleştirme hatası diyor yüklemiyor. bi yardım arkadaşlarsorunu çözdüm önceki sürümünü kaldırınca yüklendi.
 

SaKo98

Üye
Cok mb yiyor ve çok kasma oluyor
 

cesur5534

Üye
wifi den bağlandım açılmadı
 
okankayci

okankayci

Üye
başarılı sağolun :D
 
akaya_can

akaya_can

Üye
teşekkr
 

cesur5534

Üye
please turn to portait yazıyor ekranda mavi bi ekran öyle bekliyor.
 
punemr123

punemr123

Üye
    Konu Sahibi
sensoru ac yan cevir
 

cesur5534

Üye
yeniden yükledim e ye şimdi çalıştı. kasıyor biraz genede emeğe saygılar. teşekkürler emeği geçenlere.
 

Benzer Konular



Üst Alt