cesur5534
Üye
konu açıldı ama hala güncelleme yok . Tahmini olarak ne zaman çıkar.Geliştiricisine tarayıcının eksikliklerini ve yapılabilecekleri bizzat yazmıştım. Adam aslında tam bir Symbian hastası. Her şeye rağmen yazmaya devam ediyor. Kasma olayına (benim de kullandığım) N8 gibi cihazlar için bir şey yapamayacağını, diğerler özellikler için ise düzeltmeler yapacağını söylemişti. Tarayıcı diğerlerinde açılamayan birçok siteyi açıyor. Html5'i güzel. Symbian için büyük nimet...

