maydinmaydin
Üye
aynen kardeşim. Bütün mesajlarını okudum da bu sistemi gerçekten bazılarından arındırmak lazım. Sen tavsiyeme uy . Boş değil o laflar... Konuda çok kirlendi zaten. Ben boş konuştum. artık konuyu kilitleyebilirşz heralde...
Konuyu açan benim ve kilitlenmesi gerektiğine sen karar veriyorsun
Ne ilginç insanlar var.
kendi halimi düşündükçe utanıyorum o sıralar gerçekten amaçsız birisiymişim ama bu şu anda sizin yaptığınızı düzeltmez evet ben android ve ios destekçisiyim ama emin olun zamanı gelince gayetde kötülüyorum kullandığım sistemi ve markayı. Huzurlu forumlar
