Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SPB Software SPB Mobile Shell v3.05.295 S60v5 SymbianOS9.4 Unsigned - Türkçe
Sponsorlu Bağlantılar
Bosnalı86
Üye
Arkadaşlar alttaki dosyayı indirin,sertifikalayıp kurun,programı we türkçe olarak kullanın Denedim,mükemmel çalışıyor. Bu arada emeğine sağlık dostum
programın kapatılması mümkün mü? evet kullanıyorum ama telefonum yavaşladı. İstediğim zaman açmak istiyorum. Ama kapatma tuşu bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?
programın kapatılması mümkün mü? evet kullanıyorum ama telefonum yavaşladı. İstediğim zaman açmak istiyorum. Ama kapatma tuşu bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?
ayarlarda vardı sanırım kurcalarken görmüştüm Spb shell den çık diye bir seçenek
--------------- Ekleme ---------------
bence çok güzel program sabite eklenmesi lazım
ceycey1970
Üye
iyi valla linki ben verdim teşekkürleri başkası topluyor )
--------------- Ekleme ---------------
rehber kısmı biraz karışık n97, mesela c ile başlayan isimlere dokunmatik klavye ile ulaşamıyorum kişiler tuşuna basınca telefonun orjinal rehberinin gelmesi sağlana bilirmi?
süperüyeyim
Üye
kişileri tel hafızasına kaydetmen gerek
--------------- Ekleme ---------------
ve o tuşla orijinal rehberi açamazsın
--------------- Ekleme ---------------
bende çok baktım ama yok
--------------- Ekleme ---------------
ama ana ekrana kısayol ekle rehberi göster öyle olur
oncelikle tesekkur alabilmen icin konuyu senin acman gerekirdi..cunku sadece konuyu acan kisi sen oldugunda tesekkur butonu gorunur...ve ben programin triali uzerine konuyu actim...bu programin tescilli olanida yeni bir konu acmak icin yeterince onemliydi.. yani pronun cRackli olani icin benim konumda link vermek yerine yeni bir konu acabilirdin..ve bunada hic kimsenin itirazi olamazdi.. kaldiki benim icin tesekkur toplamanin nezaket disinda pek bir anlami yok..ama senin icin onemliyse istedigin zaman konuyu acabilirsin...bu senin hakkin...ben paylasimci bir insanim ve bu guzel pronun herkes tarafinda kullanilmasi taraftariyim.. bunu sen yapmissin ben yapmasim benim icin hic onemi yok.. konuya verdigin katkidan dolayi sana tekrardan teskkur ederim...
olciay
Üye
Arkadaslar bu program nasıl kapanıyor bı turlu bulamadım enteresan bı durum ama bulamadım yani bilen bana soylersen sevınırım ...
ne yazikki programda oyle bir fonksiyon yok.. ama careside yok degil... ben bunun icin jbak taskman v1.31 kullaniyorum.. programi yukle /menu=ayarlar=tus ayarlari=bir kere bastiginda=bekleme ekrani/ olarak sec..tamamdir...