SPB Software SPB Mobile Shell v3.05.295 S60v5 SymbianOS9.4 Unsigned - Türkçe

Sponsorlu Bağlantılar

Bosnalı86

Üye
Arkadaşlar alttaki dosyayı indirin,sertifikalayıp kurun,programı we türkçe olarak kullanın :oke: Denedim,mükemmel çalışıyor. Bu arada emeğine sağlık dostum :sarıl:
 


korlof

Üye
programın kapatılması mümkün mü? evet kullanıyorum ama telefonum yavaşladı. İstediğim zaman açmak istiyorum. Ama kapatma tuşu bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?
 
Εthnic

Εthnic

Üye
programın kapatılması mümkün mü? evet kullanıyorum ama telefonum yavaşladı. İstediğim zaman açmak istiyorum. Ama kapatma tuşu bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?

telefonu kapatman gerekecek...
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
ayarlarda vardı sanırım kurcalarken görmüştüm Spb shell den çık diye bir seçenek

--------------- Ekleme ---------------

bence çok güzel program sabite eklenmesi lazım
 

ceycey1970

Üye
iyi valla linki ben verdim teşekkürleri başkası topluyor :))

--------------- Ekleme ---------------

rehber kısmı biraz karışık n97, mesela c ile başlayan isimlere dokunmatik klavye ile ulaşamıyorum kişiler tuşuna basınca telefonun orjinal rehberinin gelmesi sağlana bilirmi?
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
kişileri tel hafızasına kaydetmen gerek

--------------- Ekleme ---------------

ve o tuşla orijinal rehberi açamazsın

--------------- Ekleme ---------------

bende çok baktım ama yok

--------------- Ekleme ---------------

ama ana ekrana kısayol ekle rehberi göster öyle olur
 
Εthnic

Εthnic

Üye
iyi valla linki ben verdim teşekkürleri başkası topluyor :))

oncelikle tesekkur alabilmen icin konuyu senin acman gerekirdi..cunku sadece konuyu acan kisi sen oldugunda tesekkur butonu gorunur...ve ben programin triali uzerine konuyu actim...bu programin tescilli olanida yeni bir konu acmak icin yeterince onemliydi.. yani pronun cRackli olani icin benim konumda link vermek yerine yeni bir konu acabilirdin..ve bunada hic kimsenin itirazi olamazdi.. kaldiki benim icin tesekkur toplamanin nezaket disinda pek bir anlami yok..ama senin icin onemliyse istedigin zaman konuyu acabilirsin...bu senin hakkin...ben paylasimci bir insanim ve bu guzel pronun herkes tarafinda kullanilmasi taraftariyim.. bunu sen yapmissin ben yapmasim benim icin hic onemi yok.. konuya verdigin katkidan dolayi sana tekrardan teskkur ederim...
 
olciay

olciay

Üye
Arkadaslar bu program nasıl kapanıyor bı turlu bulamadım enteresan bı durum ama bulamadım yani :) bilen bana soylersen sevınırım ...
 

oroj

Üye
ilk once teşekkur ederim ama ben bu ve turkce versiyonun indirme linkini bulamadım yardımmmmmmm

--------------- Ekleme ---------------

turkce ve versiyonun linkini bulamadımmmmm
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
ilk sayfada ilk mesajda eklerden ikinci crackli sürüm onu indireceksin
 
KarSıyaKa

KarSıyaKa

Üye
Mesajlara filan giriyor mu. Beta versiyonunda girmiyordu bazı yerlere
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
rbg12

rbg12

Üye
kardeş ben bu uygulama yı yüklemeye çalıştım ama devamlı sertifika hatası servis sağlayıcınıza başvurun diyor
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
Ben telefonun kendi menüsünün açılmasını istemiyorum nasıl yaparım bunu iki kere menü tuşuna basınca açılıyor kendi menüsü
 
petrucci82

petrucci82

Üye
süper
 
Εthnic

Εthnic

Üye
Ben telefonun kendi menüsünün açılmasını istemiyorum nasıl yaparım bunu iki kere menü tuşuna basınca açılıyor kendi menüsü

ne yazikki programda oyle bir fonksiyon yok.. ama careside yok degil... ben bunun icin jbak taskman v1.31 kullaniyorum.. programi yukle /menu=ayarlar=tus ayarlari=bir kere bastiginda=bekleme ekrani/ olarak sec..tamamdir...
 


Üst Alt