Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SPB Software SPB Mobile Shell v3.05.295 S60v5 SymbianOS9.4 Unsigned - Türkçe
Sponsorlu Bağlantılar
aryscat
Üye
bu güzel oldu
petrucci82
Üye
kardeş telefon yeniden doğdu sanki yeni telefon aldım yawww...eline sağlık
safakvolkan
Üye
Bu uygulamayı yapanada, paylaşana da binlerce teşekkür ederim. Hakikaten telefon tamamen değişti )
Εthnic
Üye
gule gule kullanin arkadaslar..
cd99
Üye
programı yukledım ama calısmadı benım telefonum hackli o yüzden hata vermiş olabilirmi her yolu denedım olmadı program çalışmıyor sertifikasız olanında sorun yok 15 günlük trial calısıyo digri çalışmıyo lütfen yardım edin ne yapmam gerek
programı yukledım ama calısmadı benım telefonum hackli o yüzden hata vermiş olabilirmi her yolu denedım olmadı program çalışmıyor sertifikasız olanında sorun yok 15 günlük trial calısıyo digri çalışmıyo lütfen yardım edin ne yapmam gerek
inan hicbir fikrim yok... ilk defa calismiyor diyen sensin.. kendim kullaniyorum ve hicbir sorun yok..eger hafiza kartina yukluyorsan silip bir defada telefon hafizasina kurmayi dene.. umarim ise yarar...
majorx
Üye
eline koluna sağlık ben de bunu arıyordum uzun zamandır ama türkçe versiyonunu yükledim olanı açmaya çalışıyorum ama spb çalıştırılamıyor diye bi hata alıyorum ?
cexen
Üye
düşünmeyin indirin kurun kullanın telefon zaten doğuştan renkli idi şimdi gökkuşağı gibi oldu. paylaşan arkadaşa tşk ederim harika oldu bir kat daha sevdim 5800ı.
Rich4arD
Üye
Türkçe olması iyi En azından neyle uğraştığımızı ne yapmış olduğumu bilicez (:
Güzel bir programa benziyor hiç rastlamamıştım Denicem (: Teşekkürler paylaşım için
korlof
Üye
Bazı arkadaşlar programın nasıl kapatılabileceğini sormakta, Başlatıcı / Ayarlar sayfanın sağ en alttaki butonuna tıkladığınızda Yedekleme ayarları, Geri yükleme ayarları, Shell'den çıkış diye gösterecektir. Bu şekilde çıkabilirsiniz. ))
mustiii84
Üye
çok süper bişey bu.tesekkürler
boraberkay
Üye
mükemmel bir pro bu, yayınlayandan da yapandan da Allah razı olsun
yepyeni bir telefonum oldu,
sonsuz teşekkürler
b@ker
Üye
daha önce bunun windows mobile versiyonunu çok begenerek kullanıyordum , symbian için çıkabileceğini düşünmemiştim ama ondan daha güzel olmuş.hatta mükemmel olmuş ellerinize sağlık. yalnız bi sorum olacaktı ben bu proyu kurcalarken bazı ayarlarını değiştirdim. programı kaldırıp yeniden kurduğum halde değiştirdiğim ayarlarıyla geri geliyor. pro nun ilk geldiği ayarlara nasıl dönebilirim? yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Bazı arkadaşlar programın nasıl kapatılabileceğini sormakta, Başlatıcı / Ayarlar sayfanın sağ en alttaki butonuna tıkladığınızda Yedekleme ayarları, Geri yükleme ayarları, Shell'den çıkış diye gösterecektir. Bu şekilde çıkabilirsiniz. ))
Bazı arkadaşlar programın nasıl kapatılabileceğini sormakta, Başlatıcı / Ayarlar sayfanın sağ en alttaki butonuna tıkladığınızda Yedekleme ayarları, Geri yükleme ayarları, Shell'den çıkış diye gösterecektir. Bu şekilde çıkabilirsiniz. ))
şimdiye kadar yükledigim en guzel programlardan biri bazı arkadaslar kastırdığını söylemiş ama telefnda müthiş calışıyor en ufak bir kasma olayıda yok ellerinize sağlık arkadaslar
sert_seri
Üye
program için çok tşkler diyecek yok yayınlayan arkadaşada tşk ederim... hackli olmayan telefonlar için bir çözüm bulursanız çok iyi olacak tekrar tşkler...
şimdiye kadar yükledigim en guzel programlardan biri bazı arkadaslar kastırdığını söylemiş ama telefnda müthiş calışıyor en ufak bir kasma olayıda yok ellerinize sağlık arkadaslar
program için çok tşkler diyecek yok yayınlayan arkadaşada tşk ederim... hackli olmayan telefonlar için bir çözüm bulursanız çok iyi olacak tekrar tşkler...