SPB Software SPB Mobile Shell v3.05.295 S60v5 SymbianOS9.4 Unsigned - Türkçe

Sponsorlu Bağlantılar

aryscat

aryscat

Üye
bu güzel oldu
 


petrucci82

petrucci82

Üye
kardeş telefon yeniden doğdu sanki yeni telefon aldım yawww...eline sağlık
 

safakvolkan

Üye
Bu uygulamayı yapanada, paylaşana da binlerce teşekkür ederim. Hakikaten telefon tamamen değişti :))
 
Εthnic

Εthnic

Üye
gule gule kullanin arkadaslar..
 

cd99

Üye
programı yukledım ama calısmadı benım telefonum hackli o yüzden hata vermiş olabilirmi her yolu denedım olmadı program çalışmıyor sertifikasız olanında sorun yok 15 günlük trial calısıyo digri çalışmıyo lütfen yardım edin ne yapmam gerek
 
Εthnic

Εthnic

Üye
programı yukledım ama calısmadı benım telefonum hackli o yüzden hata vermiş olabilirmi her yolu denedım olmadı program çalışmıyor sertifikasız olanında sorun yok 15 günlük trial calısıyo digri çalışmıyo lütfen yardım edin ne yapmam gerek

inan hicbir fikrim yok... ilk defa calismiyor diyen sensin.. kendim kullaniyorum ve hicbir sorun yok..eger hafiza kartina yukluyorsan silip bir defada telefon hafizasina kurmayi dene.. umarim ise yarar...
 

majorx

Üye
eline koluna sağlık ben de bunu arıyordum uzun zamandır ama türkçe versiyonunu yükledim olanı açmaya çalışıyorum ama spb çalıştırılamıyor diye bi hata alıyorum ?
 

cexen

Üye
düşünmeyin indirin kurun kullanın telefon zaten doğuştan renkli idi şimdi gökkuşağı gibi oldu. paylaşan arkadaşa tşk ederim harika oldu bir kat daha sevdim 5800ı. :D
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Türkçe olması iyi :) En azından neyle uğraştığımızı ne yapmış olduğumu bilicez (:
Güzel bir programa benziyor hiç rastlamamıştım :) Denicem (: Teşekkürler paylaşım için :)
 

korlof

Üye
Bazı arkadaşlar programın nasıl kapatılabileceğini sormakta, Başlatıcı / Ayarlar sayfanın sağ en alttaki butonuna tıkladığınızda Yedekleme ayarları, Geri yükleme ayarları, Shell'den çıkış diye gösterecektir. Bu şekilde çıkabilirsiniz. ))
 
mustiii84

mustiii84

Üye
çok süper bişey bu.tesekkürler
 
boraberkay

boraberkay

Üye
mükemmel bir pro bu, yayınlayandan da yapandan da Allah razı olsun
yepyeni bir telefonum oldu,

sonsuz teşekkürler

:heyo::heyo::heyo::heyo::heyo::heyo::heyo::heyo::heyo::heyo::heyo::heyo:
 

b@ker

Üye
daha önce bunun windows mobile versiyonunu çok begenerek kullanıyordum , symbian için çıkabileceğini düşünmemiştim ama ondan daha güzel olmuş.hatta mükemmel olmuş ellerinize sağlık. yalnız bi sorum olacaktı ben bu proyu kurcalarken bazı ayarlarını değiştirdim. programı kaldırıp yeniden kurduğum halde değiştirdiğim ayarlarıyla geri geliyor. pro nun ilk geldiği ayarlara nasıl dönebilirim? yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
olciay

olciay

Üye
Bazı arkadaşlar programın nasıl kapatılabileceğini sormakta, Başlatıcı / Ayarlar sayfanın sağ en alttaki butonuna tıkladığınızda Yedekleme ayarları, Geri yükleme ayarları, Shell'den çıkış diye gösterecektir. Bu şekilde çıkabilirsiniz. ))
Hakikaten tebrık ederım senı gercektende ordaymıs, adamlar keske azıcık daha gızleseymıs :)
 

metehanaltas

Üye
****** varmı
 
Progressivity

Progressivity

Üye
çok teşekkürler tüm yorumları okudum ve gerçekten mükemmel bir programa benziyor hemen sertifikalayıp kuruyorum :)
 
Εthnic

Εthnic

Üye
Bazı arkadaşlar programın nasıl kapatılabileceğini sormakta, Başlatıcı / Ayarlar sayfanın sağ en alttaki butonuna tıkladığınızda Yedekleme ayarları, Geri yükleme ayarları, Shell'den çıkış diye gösterecektir. Bu şekilde çıkabilirsiniz. ))

tesekkurler...

--------------- Ekleme ---------------

konuya gostermis oldugunuz ilgiden dolayi hepinize tesekkur ederim...
 
draw1907

draw1907

Üye
şimdiye kadar yükledigim en guzel programlardan biri bazı arkadaslar kastırdığını söylemiş ama telefnda müthiş calışıyor en ufak bir kasma olayıda yok:) ellerinize sağlık arkadaslar
 

sert_seri

Üye
program için çok tşkler diyecek yok yayınlayan arkadaşada tşk ederim... hackli olmayan telefonlar için bir çözüm bulursanız çok iyi olacak tekrar tşkler...
 
Εthnic

Εthnic

Üye
şimdiye kadar yükledigim en guzel programlardan biri bazı arkadaslar kastırdığını söylemiş ama telefnda müthiş calışıyor en ufak bir kasma olayıda yok:) ellerinize sağlık arkadaslar

kesinlikle kasma yok...saat gibi calisiyor...

--------------- Ekleme ---------------

program için çok tşkler diyecek yok yayınlayan arkadaşada tşk ederim... hackli olmayan telefonlar için bir çözüm bulursanız çok iyi olacak tekrar tşkler...

telefonun hackli olmasina gerek yok proyu sertifikalandir yeter...
 


Üst Alt