SPB Software SPB Mobile Shell v.3.05.85 Beta S60v5 Modded by DJScope SymbianOS 9.4 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

tommy11

Üye
ya arkadaşlar benım 5800 var hacksiz uygulamayı kurarken guvenilmeyen sağlayıcı hatasını alıyorum , sunu hacklemeden nasıl kurarım yardımcı olursanız sevinirim ...
 


the_doctorr

the_doctorr

Üye
gerçekten güzel duruyor :)
 
selim60

selim60

Üye
selam arkadaslar 5800 v50 kullanıyorum sign yapıyorum yüklemeye çalıştıgımda güvenilmeyen yazılım diyor nedeni nedir acaba nasıl düzeltebilirim teşekkürler.
 

akececi

Üye
yeni üye oldugumuz için sertifika alamıyoruz heralde sayfada yazılanlardan anladığım kadar. başka nerden alabiliriz sertifikayı bilgi verebilecek olan var mı ?
 

aycan3072

Üye
sertifika hatası veriyo acaba nasıl yukleyebilirim yardmcı olursanız cok sevnrm.....
 
kobra_55

kobra_55

Üye
ben de var bu program dostum
 
KayraBey

KayraBey

Üye
yeni üye oldugumuz için sertifika alamıyoruz heralde sayfada yazılanlardan anladığım kadar. başka nerden alabiliriz sertifikayı bilgi verebilecek olan var mı ?

İlk üye olduğumda bende öyle sanıyordum.Ama onunla bir alakası yok.Forumu araştırın resimli olarak nasıl sertifika alınacağı var.
 

yavuz364

Üye
Ya ben bunu HTC nin marketplace bölümünden yükledim ancak Trial versiyonu ve 1 haftam flan kaldı...
30 dolar biraz yüksek geldi 10-15 dolar olsa alıcaktım..
İlacı flan var mı acaba ??
veya ****** tarzı bişi ??
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Ya ben bunu HTC nin marketplace bölümünden yükledim ancak Trial versiyonu ve 1 haftam flan kaldı...
30 dolar biraz yüksek geldi 10-15 dolar olsa alıcaktım..
İlacı flan var mı acaba ??
veya tarzı bişi ??

Program senden tescil kodu istiyor mu? Cevap evetse bunu aynen yaz. Aradaki " - " işaretleri dahil

8C5G-J735-DQCU
 

yavuz364

Üye
çok teşekkürler ama seri numarası istiyor.. yukarıdakini deniyim dedim, olmadı..
Program senden tescil kodu istiyor mu? Cevap evetse bunu aynen yaz. Aradaki " - " işaretleri dahil

8C5G-J735-DQCU
 

asilasil

Üye
arkadaşlar bu program ovi storede vardıe aratın bulun spb die türkçedir ve harika :) yani galakxy halt etmiş :D
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bencede Spb bir numara :)
 

yavuz364

Üye
Ya mükemmelliğine laf yok ama 15 günün üstünde kullanabilen var mı ????
 
KayraBey

KayraBey

Üye
outofdark

outofdark

Üye
tescil kodu kaç
 

selçük

Üye
:ağlarım: ya arkadaşlar tele bi türlü yükleyemedim bu programı hafıza dolu silin yada tekrar deneyin diyor ama hafızamda da hiç bişey yok nasıl yapabilirim bi yardımcı olursanız sevinirim
 


Üst Alt