everest11
Üye
SPB Software SPB Mobile Shell v.3.05.85 Beta S60v5 Modded by DJScope SymbianOS 9.4 Unsigned
Cool widgets Ana ekran özelleştirmek için
Editlenip Bazı Hatalar Giderilmiş Widget Destegi Düzenlenmiş
Ve De Programı Kapatma Sorunu Giderilmiş Bu En Önemli Özelliği
Programı Kapatma İçin shell Uygulamasından Menuye Girin Ve Show Today Yapın Bu Kadar
* Fotoğraf rehber
* Resim çerçevesi
* Medya oynatıcı
* Hava
* Internet arama
* Facebook ve Twitter durum
* Kablosuz anahtarları
* Telefon profili
* Randevular ve görevler
* ... ve diğerleri
Facebook entegrasyonu ile * Parmak dostu rehber
o Widget tabanlı fotoğraf rehber
o Facebook entegrasyonu
o Resimli arama günlüğü
o Akıllı kişi arama
o 3D favori kişileri atlıkarınca
o Ringtone yönetimi
o Kategori filtre
Tüm smartphone özellikleri * Hızlı erişim
o Sabit kısayollar
o 3D e-posta ve SMS görüntüleyici
o Son zamanlarda programları
o Parmak dostu görev yöneticisi
o 3x3 telefon tarzı menü
* SPB Mobile Shell entegre araçları ile geliyor
o Hava tahminleri
o anki hava durumu
o Ajanda görünümü
o Dünya zamanı
o Kablosuz anahtarları
o Profilleri
o Internet arama
o Facebook ve Twitter durum
Tercihlerinizi ile * Özelleştirme cihazınızı
özel efektlerle o 3D atlıkarınca
o widgets kullanarak kendi Ana ekran olun
o Adaptive skin
o Değişim arka plan
o menünüzü özelleştirin
o Değişim widget skins
o seç Professional veya Lifestyle Ana ekran
Daha fazla bilgi için: SPB Mobile Shell
EDIT
* App kapatmak için "doğru Popup Menüdeki Today Show gidin.
* Dialer: yeşil düğmeye!
* Added Yol Mod (nereye yüklemek istediğiniz seçin) sağlar
Sorun Yaşayan Olursa Arkadaşımızın Şu Çözümü Denesinler
sonyerolsson
Akşam kurdum, sabah telefonu kurcaladığımda uygulamadan çıktı, sonra tekrar uygulamayı başlatmaya çalıştı, tekrar çıktı, bu böyle sürüp gidiyo. Telefonu kapayıp açınca kendine geliyor. Programı kullanamıyorum yani, çok hoşuma gitmişti bu programı kullanmak istiyorum bunu yapmasının sebebi ne ola ki?
Sorun çözüldü. c\data\other klasöründe spb adlı girdiyi sildiğimde program ilk kurduğumku gibi oldu. Bu çözümü en baştaki mesaja eklersen aynı sorunla karşılaşanlara yardım olsun kardeş
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Cool widgets Ana ekran özelleştirmek için
Editlenip Bazı Hatalar Giderilmiş Widget Destegi Düzenlenmiş
Ve De Programı Kapatma Sorunu Giderilmiş Bu En Önemli Özelliği
Programı Kapatma İçin shell Uygulamasından Menuye Girin Ve Show Today Yapın Bu Kadar
* Fotoğraf rehber
* Resim çerçevesi
* Medya oynatıcı
* Hava
* Internet arama
* Facebook ve Twitter durum
* Kablosuz anahtarları
* Telefon profili
* Randevular ve görevler
* ... ve diğerleri
Facebook entegrasyonu ile * Parmak dostu rehber
o Widget tabanlı fotoğraf rehber
o Facebook entegrasyonu
o Resimli arama günlüğü
o Akıllı kişi arama
o 3D favori kişileri atlıkarınca
o Ringtone yönetimi
o Kategori filtre
Tüm smartphone özellikleri * Hızlı erişim
o Sabit kısayollar
o 3D e-posta ve SMS görüntüleyici
o Son zamanlarda programları
o Parmak dostu görev yöneticisi
o 3x3 telefon tarzı menü
* SPB Mobile Shell entegre araçları ile geliyor
o Hava tahminleri
o anki hava durumu
o Ajanda görünümü
o Dünya zamanı
o Kablosuz anahtarları
o Profilleri
o Internet arama
o Facebook ve Twitter durum
Tercihlerinizi ile * Özelleştirme cihazınızı
özel efektlerle o 3D atlıkarınca
o widgets kullanarak kendi Ana ekran olun
o Adaptive skin
o Değişim arka plan
o menünüzü özelleştirin
o Değişim widget skins
o seç Professional veya Lifestyle Ana ekran
Daha fazla bilgi için: SPB Mobile Shell
EDIT
* App kapatmak için "doğru Popup Menüdeki Today Show gidin.
* Dialer: yeşil düğmeye!
* Added Yol Mod (nereye yüklemek istediğiniz seçin) sağlar
Sorun Yaşayan Olursa Arkadaşımızın Şu Çözümü Denesinler
sonyerolsson
Akşam kurdum, sabah telefonu kurcaladığımda uygulamadan çıktı, sonra tekrar uygulamayı başlatmaya çalıştı, tekrar çıktı, bu böyle sürüp gidiyo. Telefonu kapayıp açınca kendine geliyor. Programı kullanamıyorum yani, çok hoşuma gitmişti bu programı kullanmak istiyorum bunu yapmasının sebebi ne ola ki?
Sorun çözüldü. c\data\other klasöründe spb adlı girdiyi sildiğimde program ilk kurduğumku gibi oldu. Bu çözümü en baştaki mesaja eklersen aynı sorunla karşılaşanlara yardım olsun kardeş
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
)))