SPB Software SPB Mobile Shell v.3.05.85 Beta S60v5 Modded by DJScope SymbianOS 9.4 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

everest11

everest11

Üye
    Konu Sahibi
SPB Software SPB Mobile Shell v.3.05.85 Beta S60v5 Modded by DJScope SymbianOS 9.4 Unsigned





Cool widgets Ana ekran özelleştirmek için
Editlenip Bazı Hatalar Giderilmiş Widget Destegi Düzenlenmiş
Ve De Programı Kapatma Sorunu Giderilmiş Bu En Önemli Özelliği
Programı Kapatma İçin shell Uygulamasından Menuye Girin Ve Show Today Yapın Bu Kadar

* Fotoğraf rehber
* Resim çerçevesi

* Medya oynatıcı
* Hava
* Internet arama
* Facebook ve Twitter durum
* Kablosuz anahtarları
* Telefon profili
* Randevular ve görevler
* ... ve diğerleri
Facebook entegrasyonu ile * Parmak dostu rehber
o Widget tabanlı fotoğraf rehber
o Facebook entegrasyonu
o Resimli arama günlüğü
o Akıllı kişi arama
o 3D favori kişileri atlıkarınca
o Ringtone yönetimi
o Kategori filtre
Tüm smartphone özellikleri * Hızlı erişim
o Sabit kısayollar
o 3D e-posta ve SMS görüntüleyici
o Son zamanlarda programları
o Parmak dostu görev yöneticisi
o 3x3 telefon tarzı menü
* SPB Mobile Shell entegre araçları ile geliyor
o Hava tahminleri
o anki hava durumu
o Ajanda görünümü
o Dünya zamanı
o Kablosuz anahtarları
o Profilleri
o Internet arama
o Facebook ve Twitter durum
Tercihlerinizi ile * Özelleştirme cihazınızı
özel efektlerle o 3D atlıkarınca
o widgets kullanarak kendi Ana ekran olun
o Adaptive skin
o Değişim arka plan
o menünüzü özelleştirin
o Değişim widget skins
o seç Professional veya Lifestyle Ana ekran

Daha fazla bilgi için: SPB Mobile Shell

EDIT

* App kapatmak için "doğru Popup Menüdeki Today Show gidin.
* Dialer: yeşil düğmeye!
* Added Yol Mod (nereye yüklemek istediğiniz seçin) sağlar
Sorun Yaşayan Olursa Arkadaşımızın Şu Çözümü Denesinler
sonyerolsson
Akşam kurdum, sabah telefonu kurcaladığımda uygulamadan çıktı, sonra tekrar uygulamayı başlatmaya çalıştı, tekrar çıktı, bu böyle sürüp gidiyo. Telefonu kapayıp açınca kendine geliyor. Programı kullanamıyorum yani, çok hoşuma gitmişti bu programı kullanmak istiyorum bunu yapmasının sebebi ne ola ki?


Sorun çözüldü. c\data\other klasöründe spb adlı girdiyi sildiğimde program ilk kurduğumku gibi oldu. Bu çözümü en baştaki mesaja eklersen aynı sorunla karşılaşanlara yardım olsun kardeş
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ozancan2001, saranghaee, bahaddin6161 ve 20 diğerleri


gokkurt

gokkurt

Üye
ne gariptir ki bu programı yükledikten sonra formattan dolayı kaybettiğim bütün program ve oyunlarım yeniden ortaya çıktı ve çalışır durumda.bu nasıl oldu anlam veremedim. (hafıza kartını da biçimlendirmiştim pcde)
 
everest11

everest11

Üye
    Konu Sahibi
bendede oyle oldu sorun olmaz
eger videosunu ızlemek istiyorsanız bı arkasımızın cektıgı video
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
bunu nasıl yüklüyoruz ne olur yardım valahı hesabına 50 tl yatıracagım yemin ederim yaw
 
  • Beğen
Tepkiler: Metallica-
YuZaRSiFTaN

YuZaRSiFTaN

Üye
teşk güzel insan lakin bu 5800 telefonda calısırmı ?
 
everest11

everest11

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar çok garip yazılar yazmıssınız s60v5 yanı n97 5800 sorunsuz calısır kardes saka herhalde yapıyorsun 50 tl ıstemem programı yukle sıgnedle bu kadar
vallah koptum yazılanlara :))))
 
YuZaRSiFTaN

YuZaRSiFTaN

Üye
arkadaşlar çok garip yazılar yazmıssınız s60v5 yanı n97 5800 sorunsuz calısır kardes saka herhalde yapıyorsun 50 tl ıstemem programı yukle sıgnedle bu kadar
vallah koptum yazılanlara :))))


evet programı kurdum ama cok karısıyor insanın kafası ayrıca türkce olmaması cok kötü biraz kullanımı zor teşk emegin icin
 
everest11

everest11

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim:))
 
donaldduck

donaldduck

Üye
Bende sertifika hatası verdi. soru ne olabilir. Bir Kaç zamandır bazı programları yüklerken alıyorum ( 5800 v40)
 
deha48

deha48

Üye
eline sağlık teşekkürler
 

ceycey1970

Üye
n97 ye kırdum sürekli loading yazıyor, ama hiç bir şey açılmıyor. telefonu açıp kapatıyorum ve aynı şey devam ediyor. yükleme yaptığı için programı kaldıramıyorum. diğer uygulamalarada giremiyorum.

--------------- Ekleme ---------------

kaldırmayı başardım. programı kurdum ama çoğu menü çalışmıyor. sanırım beta sürüm olduğu için zaten resmi sitesinde de henüz symbian uygulaması olmadığı belirtiliyor.
 
ergunx

ergunx

Üye
türkçesi yokmu bunun????
 
Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
paylaşım için teşekkürler
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
arkadaşım sertifika işlerini benden iyi bilen olamaz ben 50 tl derken bu program trial versiyon tam sürüm degil tam sürümünde 3d mesaj ve görüntü efektler var 5800 kullanıyorum her türlü programı kırdım kullandım ama bi bunu 3d li sürümünü ükleyemedim TEK RAR SÖYLÜYORUM 3D Lİ SÜRÜMÜNÜ YÜKLEYEN CRAK YAPABİLEN VARSA SÖYLESİN GÜLECEK BİŞEY YOK SEN YAZILARIMIZI YANLIŞ ANLAMIŞSIN DOSTUM
 

gencdost1982

Üye
bak güzel kardesim eger opda hesabin varsa ordan lisans al ve sonra yükle hic bir sorun olmadan yüklersin
kolay gelsin
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Akşam kurdum, sabah telefonu kurcaladığımda uygulamadan çıktı, sonra tekrar uygulamayı başlatmaya çalıştı, tekrar çıktı, bu böyle sürüp gidiyo. Telefonu kapayıp açınca kendine geliyor. Programı kullanamıyorum yani, çok hoşuma gitmişti bu programı kullanmak istiyorum bunu yapmasının sebebi ne ola ki?


Sorun çözüldü. c\data\other klasöründe spb adlı girdiyi sildiğimde program ilk kurduğumku gibi oldu. Bu çözümü en baştaki mesaja eklersen aynı sorunla karşılaşanlara yardım olsun kardeş
 
everest11

everest11

Üye
    Konu Sahibi
tmm ekledim teşşekürler
 

ohinaz

Üye
saol
 

kenandegim

Üye
"Use 3D Accelerator" nasıl açacağız ?
 


Üst Alt