SPB Shell 3D 1.5.3 En iyi shell En yeni versiyon

Sponsorlu Bağlantılar

PME 4L

PME 4L

Üye
    Konu Sahibi
SPB Shell 3D 1.5.3 En iyi shell En yeni versiyon


En iyi android shell


RESMİ Sitesi



Kurulum:

  • [*=center]Programı Kurun (ÇAlıştırmayın)
    [*=center]Pacther i Yükleyin
    [*=center]Patch ı ÇAlıştırın ve Aktifleştirin
    [*=center]Şimdi Programı çalıştırın

Hayırlı olsun



İndirme Linkleri:




 
  • Beğen
Tepkiler: demmahum44, jedi_50, killer53 ve 3 diğerleri


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Teşekkürler :oke:
 

rage_dust

Üye
bu yamayı ne yapıyoruz arkadaşım;?
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
teşekkürler
 

buzdolabım

Üye
SLM bu program ilaçlımı deyilmi arkadaşlar.benden ****** istiyor.yardım lütfen.
 
calypso16

calypso16

Üye
bi de burdakini deneyin forumlarda araştırıken buldum yükledim çalışıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: hknkrt
PME 4L

PME 4L

Üye
    Konu Sahibi
bu yamayı ne yapıyoruz arkadaşım;?


Kurulum:

  • [*=center]Programı Kurun (ÇAlıştırmayın)
    [*=center]Pacther i Yükleyin
    [*=center]Patch ı ÇAlıştırın ve Aktifleştirin
    [*=center]Şimdi Programı çalıştırın

Hayırlı olsun​


----------Eklendi @ 15:38:12 ---------- Yazıldı @ 15:19:32 ----------

bu yamayı ne yapıyoruz arkadaşım;?


Kurulum:

  • [*=center]Programı Kurun (ÇAlıştırmayın)
    [*=center]Pacther i Yükleyin
    [*=center]Patch ı ÇAlıştırın ve Aktifleştirin
    [*=center]Şimdi Programı çalıştırın

Hayırlı olsun​
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Patlaması muhtemel.Eğer işin içinde ***** varsa fazla dayanmıyor.Ayrıca konu yanlış yerde açılmış.
 
-efşan

-efşan

Üye
Market lisans kontrolünü engeller iseniz sağlamca patch'e ihtiyaç duymadan kullanabilirsiniz..
Yaklaşık 3 aydır bu şekilde kullanıyorum.
 
sametalbayrak

sametalbayrak

Üye
bu shel ne işe yarar ?
 
-efşan

-efşan

Üye
3 Boyutlu temadır.
 
covar

covar

Üye
nokia belleye ne zaman cıkcak u arkadaşlar yaww :off:
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
Dostum Symbian bölümüne bak istersen. Yahut Spb'nin resmi sitesine bakınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: PME 4L

yckoc2004

Üye
yandex firmafı spb yi satın aldıktan sonra yandex.shell adıyla bahse konu uygulaması andorid marketten ÜCRETSİZ olarak yayınladı. Hadi hayırlı olsun sizde yükleyin gerçekten çok güzel...
 
PME 4L

PME 4L

Üye
    Konu Sahibi
yandex firmafı spb yi satın aldıktan sonra yandex.shell adıyla bahse konu uygulaması andorid marketten ÜCRETSİZ olarak yayınladı. Hadi hayırlı olsun sizde yükleyin gerçekten çok güzel...

Evet bedava ve aynısı sadece yandex reklamlı okadarda olsun :D
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Spb devri bitti...
 

JaccaD53

Üye
teşekkürler
 

eisenhiem

Üye
Yandex shell aynisi ve ucretsiz deneyin ;)
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
evet arkadaşlar android marketten yandex shell yükleyin 15 dolara satılan spb shell 3d uygulamasını bedavaya yüklüyorsunuz

ne işe yarar diyen arkadaşım telefonun arayüzünü değiştiriyor 3 boyutlu harika grafikleri olan bir görünüme dönüyor

yalnız telefonunuzun donanımı özelliklede ram i sağlam olsun çünkü ortalama 100 mb ram kullanıyor

spb devri bitti diyen arkadaşım neden devri bitsin yahu telefona çok başka bir hava getiriyor
 


Üst Alt