time_shift
Üye
Sorun Sorun Sorun - belle
geçenlerde telefon pert olmuştu kvk vermiştim . 26günlük bekleme süremden sonra haliyle merak ettim arıza ne diye.. ve sordum
" pil " evet bu kadar kısa bi cevap pil değişmiş sadece şaka gibi neyse bunca zaman boş oturmadık biz der gibi tele belleyi kurmuşlar rehberimin içine etmişler nasıl yedek aldıysalar artık.. temiz bir formatla kendim kurdum tekrardan
sonuç olarak bikaç gündür belleyi kullanıyorum. kaş yapalım derken göz çıkarmış nokia yine. şarj çubuğu önceden çizgiliydi az çok ne kadar şarj kaldığını biliyodum şimdi mok kadar şey yapmışlar kafa yokki
insan % ' yi gösteren bişey yapardı hiç olmazsa !
menü deki gereksiz uygulamaları koymasalar olmazdı sanki banane " my nokia , hakkında , bul ,kullanıcı kul .. .. bilmemne bilmem ne
şuan bariz sinir bozucu şeyler : şarj çubuğu , gereksiz ikonlar , sık sık giriş ekranının donması widgetlere basıyorum tık yok menüden giriyorum mesajlara falan son olarak " kaldırma iptal edildi " uyarısı ne ya digiturk ü kaldırmak isterken veriyo mesela.
bu sorunları yaşayan ve çözüm bulanlar varmı?
" pil " evet bu kadar kısa bi cevap pil değişmiş sadece şaka gibi neyse bunca zaman boş oturmadık biz der gibi tele belleyi kurmuşlar rehberimin içine etmişler nasıl yedek aldıysalar artık.. temiz bir formatla kendim kurdum tekrardan
sonuç olarak bikaç gündür belleyi kullanıyorum. kaş yapalım derken göz çıkarmış nokia yine. şarj çubuğu önceden çizgiliydi az çok ne kadar şarj kaldığını biliyodum şimdi mok kadar şey yapmışlar kafa yokki
insan % ' yi gösteren bişey yapardı hiç olmazsa !
menü deki gereksiz uygulamaları koymasalar olmazdı sanki banane " my nokia , hakkında , bul ,kullanıcı kul .. .. bilmemne bilmem ne
şuan bariz sinir bozucu şeyler : şarj çubuğu , gereksiz ikonlar , sık sık giriş ekranının donması widgetlere basıyorum tık yok menüden giriyorum mesajlara falan son olarak " kaldırma iptal edildi " uyarısı ne ya digiturk ü kaldırmak isterken veriyo mesela.
bu sorunları yaşayan ve çözüm bulanlar varmı?
