Sorun Sorun Sorun - belle

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
time_shift

time_shift

Üye
    Konu Sahibi
Sorun Sorun Sorun - belle
geçenlerde telefon pert olmuştu kvk vermiştim . 26günlük bekleme süremden sonra haliyle merak ettim arıza ne diye.. ve sordum
" pil " evet bu kadar kısa bi cevap pil değişmiş sadece şaka gibi neyse bunca zaman boş oturmadık biz der gibi tele belleyi kurmuşlar rehberimin içine etmişler nasıl yedek aldıysalar artık.. temiz bir formatla kendim kurdum tekrardan

sonuç olarak bikaç gündür belleyi kullanıyorum. kaş yapalım derken göz çıkarmış nokia yine. şarj çubuğu önceden çizgiliydi az çok ne kadar şarj kaldığını biliyodum şimdi mok kadar şey yapmışlar kafa yokki
insan % ' yi gösteren bişey yapardı hiç olmazsa !

menü deki gereksiz uygulamaları koymasalar olmazdı sanki banane " my nokia , hakkında , bul ,kullanıcı kul .. .. bilmemne bilmem ne


şuan bariz sinir bozucu şeyler : şarj çubuğu , gereksiz ikonlar , sık sık giriş ekranının donması widgetlere basıyorum tık yok menüden giriyorum mesajlara falan son olarak " kaldırma iptal edildi " uyarısı ne ya digiturk ü kaldırmak isterken veriyo mesela.

bu sorunları yaşayan ve çözüm bulanlar varmı?
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
digitürkweb tv gömülü oldugu için kaaldırılamıyor bunun dışında yazdıgın sorunların hiçbirisini yasamadım ayrıca annadan kalma mesajlar ve rehber dahil hiçbirşey yüklemedim telefona şarzımda süper gidiyor sabah 9dan ögleden sonra 4e kadar aralıksız internette forumdaydım belki yüzlerce sayfa açtım bu 808davasını arastırırken yüze yakın mesaj yazdım bitmedi gitti sarjım çok memnunum istersen bi soft format atıp suitten yeniden yükle ayrıca f-secure programını hemen kaldır dostum ayarlar/uygulama ayarları/ürün geliştirmeye gir ve kapat onu düzelir muhtemelen haritalarda geliştirme var oda kapalı olsun
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Gömülü olanları kaldırmak için ovi store'a gir aynılarını bul ve yükle sonra kaldır yoksa kaldıramazsın, f-secure ve digiturk için yap kaldırırsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt