Haber Sony'nin Z2'deki Kasa Açıklığına Verdiği Cevap !

Sponsorlu Bağlantılar

Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Sony'nin Z2'deki Kasa Açıklığına Verdiği Cevap !
Arkadaşlar , internette gezerken "Distribütör garantili Sony Xperia Z2" ye sahip birisinin , kasa açıklığı yaşaması sonucu Sony'ye gönderdiği mail'e Sony bu cevabı vermiş ;

Sayın X ;

Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Sorununuzla ilgili olarak, sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia™ Z2 model telefonlarımızda kronik bir problem
bulunmamaktadır. Sony Mobile ürünlerimizin Sınırlı Garanti Şartnamesinde belirttiğimiz gibi "Garanti süresinde ürününüzün
normal kullanım ve servis verilmesine rağmen kusurlu tasarım, malzeme veya işçilik nedeniyle çalışamaz duruma gelirse,
ürünü satın aldığınız ülkedeki/bölgedeki Sony Mobile yetkili dağıtıcıları veya servis ortakları, kendi seçimleri doğrultusunda,
Sınırlı Garanti koşulları dahilinde, ürünün onarımına veya yeni bir ürünle değiştirilmesine karar verecektir." Bilginize sunarız. Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz,
servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi için adresini ziyaret edebilirsiniz. Bilmenizi isteriz ki 7 gün içerisinde yanıtlanmayan e-postalarınız sistemimiz tarafından otomatik olarak kapatılır. Daha sonra ki iletişimleriniz teknik birimimize ulaşmayacaktır bu yüzden yeni bir sorgulama başlatmanız gerekecektir. Saygılarımızla,
XXX YYY Sony Xperia Müşteri Hizmetleri.

Aynı kişi iPhone 5S'te kasasın soyulması sonucu garantiye göndermiş. Apple ise "Marka prestiji açısından cihazı yenisi ile değiştirmiş."

@0MG90
@-qarapapaq-
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman ve 0MG90


KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Net Bir Cevap Vermemişler
 
0MG90

0MG90

Üye
Karar vermek çok zor ya:(
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Karar vermek çok zor ya:(
Bence böyle yaptıkları için benim gibi müşterileri ( varsa ) kendilerinden soğutuyorlar. Apple'ın garantisi ile ilgili hiçbir sorun duymadım bugüne kadar. Duman olmayan yerden ateş çıkmazmış. Kasa açıklığı işi şansa kalıyor o zaman. Bi de verdiği cevapta kronik problemler yok demesi işin acı tarafı. Zaten bunca kişi paranoyak olduğu için normal telefonda kasa açıklığı görüyor!
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
spacekiller

spacekiller

Üye
Bence böyle yaptıkları için benim gibi müşterileri ( varsa ) kendilerinden soğutuyorlar. Apple'ın garantisi ile ilgili hiçbir sorun duymadım bugüne kadar. Duman olmayan yerden ateş çıkmazmış. Kasa açıklığı işi şansa kalıyor o zaman. Bi de verdiği cevapta kronik problemler yok demesi işin acı tarafı. Zaten bunca kişi paranoyak olduğu için normal telefonda kasa açıklığı görüyor!
Apple'da gerçekten sıkıntı yok ama gel gelelim android kullanıyorum sanırım bundan sonra apple alacağım İphone 6S fln
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Invoke

Invoke

Üye
Almayın lan. Adam olsunlar. Cihazı yapıyorlar ve kusurlu yapıyorlar o zaman arkasında durmalılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Üzüntü verici bir durum bu durumun aynısını HTC Sensation modelinin Ekran sorunu yaşadığımda bana gönderilen maile az çok benziyor. Tabi ben ihtarı çektikten sonra 7 gün içerisinde cihaz değişim yerine paramı almıştım :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve Furkan Emekli
Invoke

Invoke

Üye
Bu su geçirmeme olaylarında falan da çok şikayetler var, mahkemeye verip parasını alanlar da var. Uğraştırıyor işte...
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Böyle davranması çok üzücü.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve Nextman
Invoke

Invoke

Üye
İşte bu yüzden Nexus. [:D]
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, B.A.R.O.N ve Furkan Emekli
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54 ve Furkan Emekli
Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli ve Nextman
PriZm

PriZm

Üye
Samsung bile bu kadar yapmıyor.

Konu ile alakası yok ama benim telefonu harici batarya değişimi için garantiye sayaç 0x1 iken yolladığımda harici batarya, iç batarya ve güç tuşu değişimi yapılmıştı.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Samsung bile bu kadar yapmıyor.

Konu ile alakası yok ama benim telefonu harici batarya değişimi için garantiye sayaç 0x1 iken yolladığımda harici batarya, iç batarya ve güç tuşu değişimi yapılmıştı.
Yoğunluğa denk gelmiş olabilirsin :cool İST/Avcılar servise bir göndermeyi dene bak neler oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Anil-D

Anil-D

Üye
simkart yuvasını degisirmi servis
 
3onur5

3onur5

Üye
Arkadaşlar , internette gezerken "Distribütör garantili Sony Xperia Z2" ye sahip birisinin , kasa açıklığı yaşaması sonucu Sony'ye gönderdiği mail'e Sony bu cevabı vermiş ;

Sayın X ;

Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Sorununuzla ilgili olarak, sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia™ Z2 model telefonlarımızda kronik bir problem
bulunmamaktadır. Sony Mobile ürünlerimizin Sınırlı Garanti Şartnamesinde belirttiğimiz gibi "Garanti süresinde ürününüzün
normal kullanım ve servis verilmesine rağmen kusurlu tasarım, malzeme veya işçilik nedeniyle çalışamaz duruma gelirse,
ürünü satın aldığınız ülkedeki/bölgedeki Sony Mobile yetkili dağıtıcıları veya servis ortakları, kendi seçimleri doğrultusunda,
Sınırlı Garanti koşulları dahilinde, ürünün onarımına veya yeni bir ürünle değiştirilmesine karar verecektir." Bilginize sunarız. Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz,
servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi için adresini ziyaret edebilirsiniz. Bilmenizi isteriz ki 7 gün içerisinde yanıtlanmayan e-postalarınız sistemimiz tarafından otomatik olarak kapatılır. Daha sonra ki iletişimleriniz teknik birimimize ulaşmayacaktır bu yüzden yeni bir sorgulama başlatmanız gerekecektir. Saygılarımızla,
XXX YYY Sony Xperia Müşteri Hizmetleri.

Aynı kişi iPhone 5S'te kasasın soyulması sonucu garantiye göndermiş. Apple ise "Marka prestiji açısından cihazı yenisi ile değiştirmiş."

@0MG90
@-qarapapaq-


sony kadar lanet firma yok xperia z telefonum vardı kamerada siyah lekeler vardı artık foroğraf çekince 20-30 tane bulmak mumkündü telefonda kullanıcı hatası olarak gördüler bi süre sonra sarj soketim koptu gönderdim garantiye 900 tl bi masraf cıkardılar :D neymiş komple anakarrt değişçekmiş telefonun değeri zaten 1400 tl idi :D o gün bu gün sonynin telefonları ne kadar cazip gelsede almıyorum
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Bence Sony, cihazlarının arkasında durana ve kronik sorunlu cihaz çıkartmamasına kadar alınmamalı.
 

MaxipmaN

Üye
haydaaaaa daha iki güne kadar herkese z2 önerildi :kotu::bilmem:,bu konuda en iyisi epıl,samsungda falan da iş yok
 


Üst Alt