Furkan Emekli
Üye
Sony'nin Z2'deki Kasa Açıklığına Verdiği Cevap !
Arkadaşlar , internette gezerken "Distribütör garantili Sony Xperia Z2" ye sahip birisinin , kasa açıklığı yaşaması sonucu Sony'ye gönderdiği mail'e Sony bu cevabı vermiş ;
Sayın X ;
Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Sorununuzla ilgili olarak, sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia™ Z2 model telefonlarımızda kronik bir problem
bulunmamaktadır. Sony Mobile ürünlerimizin Sınırlı Garanti Şartnamesinde belirttiğimiz gibi "Garanti süresinde ürününüzün
normal kullanım ve servis verilmesine rağmen kusurlu tasarım, malzeme veya işçilik nedeniyle çalışamaz duruma gelirse,
ürünü satın aldığınız ülkedeki/bölgedeki Sony Mobile yetkili dağıtıcıları veya servis ortakları, kendi seçimleri doğrultusunda,
Sınırlı Garanti koşulları dahilinde, ürünün onarımına veya yeni bir ürünle değiştirilmesine karar verecektir." Bilginize sunarız. Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz,
servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi için
XXX YYY Sony Xperia Müşteri Hizmetleri.
Aynı kişi iPhone 5S'te kasasın soyulması sonucu garantiye göndermiş. Apple ise "Marka prestiji açısından cihazı yenisi ile değiştirmiş."
@0MG90
@-qarapapaq-
Sayın X ;
Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Sorununuzla ilgili olarak, sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia™ Z2 model telefonlarımızda kronik bir problem
bulunmamaktadır. Sony Mobile ürünlerimizin Sınırlı Garanti Şartnamesinde belirttiğimiz gibi "Garanti süresinde ürününüzün
normal kullanım ve servis verilmesine rağmen kusurlu tasarım, malzeme veya işçilik nedeniyle çalışamaz duruma gelirse,
ürünü satın aldığınız ülkedeki/bölgedeki Sony Mobile yetkili dağıtıcıları veya servis ortakları, kendi seçimleri doğrultusunda,
Sınırlı Garanti koşulları dahilinde, ürünün onarımına veya yeni bir ürünle değiştirilmesine karar verecektir." Bilginize sunarız. Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz,
servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi için
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresini ziyaret edebilirsiniz. Bilmenizi isteriz ki 7 gün içerisinde yanıtlanmayan e-postalarınız sistemimiz tarafından otomatik olarak kapatılır. Daha sonra ki iletişimleriniz teknik birimimize ulaşmayacaktır bu yüzden yeni bir sorgulama başlatmanız gerekecektir. Saygılarımızla,XXX YYY Sony Xperia Müşteri Hizmetleri.
Aynı kişi iPhone 5S'te kasasın soyulması sonucu garantiye göndermiş. Apple ise "Marka prestiji açısından cihazı yenisi ile değiştirmiş."
@0MG90
@-qarapapaq-