Sony Xperia Z1'in Türkiye Fiyatı Açıklandı

  • 3 Ekim 2013
  • 2214 Okunma
  • 68 Cevap

  1. Sony 2013 içerisinde akıllı telefon pazarında sunduğu modellerle karşımıza gelmekte. İlk olarak Ocak ayında Xperia Z adında ki amiral gemisi modelini duyuran firma, daha sonra üst seviye phablet modeli Xperia Z Ultra ile pazarda yerini almıştı. Japonya kökenli firma son olarak da 4 Eylül tarihinde IFA 2013‘de yeni amiral gemisi versiyonu Xperia Z1‘i resmi olarak duyurdu.

    < Resmi açmak için tıklayın >


    Sony’nin yeni üst seviye akıllısı Xperia Z1, donanım özellikleri açısından üst düzey donanım bileşenleri ile geliyor. Baktığımızda 5″ büyüklüğünde ve1920×1080 piksel çözünürlüğünde dokunmatik ekrana sahip olan akıllı telefon, 2.2Ghz saat hızında dört çekirdekli işlemci içeren Qualcomm Snapdragon 800 yonga setinden güç alıyor.

    Yeni akıllı telefonun arka yüzünde 20.7MP çözünürlüğünde kamera yer alırken, ön yüzünde de görüntülü konuşma için 2MP kamera yer alıyor. Hem ön hem de arka kamera 1080p video kayıt yeteneğine sahip. AyrıcaXperia Z1 sistem belleği 2GB olurken, dahili veri kapasitesi de 16GBolarak belirlenmiş.

    10 Ekim itibari ile satışa sunulacak telefonun fiyatı 2199:tl: olarak açıklandı.
     


    Yazan: ANIL
  2. fiyatı baya tuzluymuş haber için :tşk:
     
  3. Bir an fiyatı dolar olarak okudum :) :)

    Ve 2,2GHz işlemci nasıl soğuyacak/ısınmayacak?
     
  4. Onu düşünmüşlerdir herhalde, o kadar mühendis var. Tüm snapdragon 800ler 2.2ghz.
    ---
    Aslında ben de böyle bir fiyat bekliyordum ama yine de görünce pahalı geldi :D G2 ile 400lira fark var. Az para sayılmaz.
     
  5. Fiyatı yüksek ama çok güzel bir telefon.
     
  6. Zultradan niye ses seda yok, çok daha önce tanıtıldı cihaz. Türkiyede yok hala.
     
  7. Z1 ile haftaya satışa çıkacak.
     
    Invoke bunu beğendi.
  8. Fiyatı?
    ---
    Tamam öğrendim 2250 lira. Teşekkürler :)
     
    ANIL bunu beğendi.
  9. Ultra çok pahalıymış be
     
  10. çok pahalı ya 100 daha veririm iphone 5s alırım
     
  11. 5s 2500 falan olur
     
  12. aralarında 50lira fark var, çok değil.
    Aslında bunu 1999den onu 2100den filan çıkarsaydı daha iyi satardı. Şimdi G2 ile 400lira fark olmuş oldu. Tamam o plastik sen camsın, malzemene bakarsak zaten biraz pahalı olmanı bekliyorduk da tasarımını da beğenmedi millet hem boşluk koyuyon hem 2200 fiyat koyuyon.

    Başkası yapmadan ben yapayım şu yorumu :ehe
    Boşluklar için 400 lira fark koymuş sony.
    ---
    Ben beğendim ama ya, alırım belki :ehe İnceleyim de bir :eller: 2veriyorsak 3aşağı 5 yukarı farketmez, taksitle öderiz :ah
     
  13. Fiyatı bu seviyede olduğu sürece Xperia Z1 alacağımı ve önereceğimi sanmıyorum.
     
  14. Zultra 2250 tl den giriş yaptı . Z1, 2200 TL fiyatı hak edecek telefon degil Z ile aynı panelleri kullan 4k video diye beklentileri yükselt sonra 1080p de 30 kare saniye video çek. O 20.7 mp sensörün hakkını ver hakkını :D , alt ve üstte 1 inçlik ekranın bile sıgabileceği boşluklar bırak sırf sony oldugun için sana 2200 TL veririm ben. LG G2 akar
     
  15. G2
    G2 bu senenin kralı artık z1 diye bi rakibi yok :D
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 3 Ekim 2013
  16. 2100 olsa alırım :D z1 mini de alabilir gerçi kafam çok karışık :bilmem:
    ---
    Neden rakip olmasın ki kamerası yeter
     
  17. kamera dan bahsediyorsan lumia 1020ye bi göz at
     
    GDDR5 bunu beğendi.
  18. 1020'yi ilk günden beri biliyorum da, bu senin dediğini doğrulamaz
     
  19. tamam öyledir bişi demiyorum tamam sen haklısın iyi günler
     
  20. He kardeşim he :D
     
Yüklüyor...
20/09/2018 - 12:39