Telefon Tavsiyesi Sony Xperia Z1 mi Samsung Alpha mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Kurtizcisi

Kurtizcisi

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia Z1 mi Samsung Alpha mı ?
Arkadaşlar telefon almayı düşünüyorum ama çok kararsızım. Lütfen yarım edin
 


yeumyang

yeumyang

Moderator
alpha
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
telefon alma :) çok kararsızlığa kesin çözim..
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybars1979 ve ~N.A.W.Y~
Kurtizcisi

Kurtizcisi

Üye
    Konu Sahibi
peki neden alpha üsteğmenım ?
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
peki neden alpha üsteğmenım ?
z1 e göre ekranı daha güzel z1 kasası kalın alpha daha kibar metal tasarım arka kapagı pilastik yalnız 4.7 inc ele oturur tek elle kullanabilirsiniz 13 mp kamara var kamarasıda iyi
 
0MG90

0MG90

Üye
İkisini de alma
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybars1979
Kurtizcisi

Kurtizcisi

Üye
    Konu Sahibi
Ikisininde kasası güzel önemli olan kaç yil kullanılacağım. inç çok farklı değil zaten. kamera konusunda elbette sony nin üstüne yoktur. peki ne almalıyım ne önerirsiniz tuğgeneralim.
 
İbrahimakinci

İbrahimakinci

Üye
Alpha. Pekçok samsung kullandım ama hiç kasmayan saçmalamayan uygulamadan atmayan ios stabilliğinin tadını veren alphayı gördüm çok şaşırdım. Ama kitkatla kullanmalı.lollipopla hem aynı stabillik yok hem şarjı çabuk tükenir.
Normal kullanımla 2 günü çıkarır. Oyunsuz bol internetli kullanımla da 1 günü çıkarır. Pil performansı iyi olmasa da en ince ve zarif bir görünüm için ince pil koymuşlar. Sizin kriterleriniz de oyun yoksa tamamdır. Hızlı ve stabil. Foto çekimi güzel. 2 gb ram. Ekran full değil sadece hd ama 4.7 inçe oldykça yeterli. 4g ( önemli yakında lazım olacak)
Z1 hakkında bilgi vermedim bilmediğin telefon. Kebdi kullandığım tel. Bilgileri bunlar.
 
Kurtizcisi

Kurtizcisi

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler verdiğiniz bilgiler doğru hiçbir yalnış yok. z1 düşünüyorum daha uzun süre kullanılacak bir telefon yalnız fikirlere hala açığım.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
sony düşünüyorsanız maddi durumunuz yeterse z2 yi önerebilirim
 
Kurtizcisi

Kurtizcisi

Üye
    Konu Sahibi
Elbette tartışılır yalnız şunu göz önünde bulundurun samsung apple gibi birçok ünlü firmaya lens temin ediyor bu da demektirki samsung ta apple da sony kaliteli olduğunu kabul etmiş.
 
PriZm

PriZm

Üye
İşin ilginç tarafı Sony IMX240 gibi epey yüksek seviye sensörleri Samsung'a satıyor (Note 4-S6) ancak kendi cihazlarında o kadar yüksek seviyeli sensörler kullanmıyor.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
GALAXY A8 bekle süper cihaz olacak. :oke: bekleyemezsen alpha derim. Bence daha şık. Daha ince ve parmak izi sensörü var.
 
Kurtizcisi

Kurtizcisi

Üye
    Konu Sahibi
İşin ilginç tarafı Sony IMX240 gibi epey yüksek seviye sensörleri Samsung'a satıyor (Note 4-S6) ancak kendi cihazlarında o kadar yüksek seviyeli sensörler kullanmıyor.
ı
Yalnız biz sony i tartışmıyoruz z1 ve alpha hakkında istişare yapıyoruz. Galaxy A8 diyorsunuz evet elbette biliyorum tanıtıldı bir kaç hafta sonra elbette piyasamızda olacak yalnız bir tarafta 8 çekirdekli Qualcomm Snapdragon 615 var ki bu işlemci en fazla 1.8 ghz le gelecektir diğer tarafta 4 çekirdekli Snapdragon 800 2.2 ghz işlemci var. Eminim biliyorsunuz ki özel uygulamalar hariç bir android telefon taş çatlasa bir işlemcide 3 çekirdek kullanıyor ve bu iki telefon arasında (z1 ile a8) fiyat farkı en az 400 tl olacak ve ben 1500 tl ye s5 gibi tam donanımı bir cihaz alabilirim. Fiyat sıkıntım olmasa emin olun ne sony le uğraşırım ne alphayla gider s5 alırım (bana göre s5 26 dan daha iyi). yalnız konuyu dağıtmanın mantığı yok. Siz olsanız alpha mı alırdınız z1 neden ? z1 de 2.2 ghz işlemci alphata 1.8 işlemci mevcut. Alpha da 8 çekirdek birlikte çalışıyor ama 4 çekirdek destekleyen bir uygulama doğru dürüst yokken 8 çekirdek beklemek biraz saçma olacaktır. Z1 tek çekirdekte Alphay'ı zaten geçiyor bunu antutu testinde görmüştüm ama elbette çoklu çekirdekte alpha alıyor yalnız bu yanıltan bir sonuç ( örnek vermek gerekirse Discover 2 çoklu çekirdekte S4'ü geçiyor ama S4 ün performansı Discoverı 2'le çarpar 4'e böler). Söylemeyi unuttum hiçbirimiz Pentagon'da çalışan değiliz parmak izi sadece bir heves unsurudur sanki telefonumuzda devlet sırrı taşıyoruzda (taşıyan varsa bile önlemini almıştır).
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
PriZm

PriZm

Üye
Play Store'da çoklu çekirdek kullanımını desteklemeyen uygulama yok. Hatta bunu çalışmadığını iddia ettiğiniz herhangi bir uygulamada sistem widgetı yada herhangi bir cpu monitörü kullanarak görebilirsiniz.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
İbrahimakinci kardeşim Donanım haberden alpha kullanıcı kulübünden tanıyorum kendisini.
1 Günlük kullanımda 4 saat ekran veriyor cihaz rahat seni bir gün çıkartır. Ben galaxy alpha öneriyorum gerek kasa gerek ekran gerek kamera yönünden daha öndedir. Hacının da dediği gibi alacaksan sakın lolipop a güncelleme herkes şikayetçi. Kitkat süper akıcı ve takılmaksizin kullanırsın kasa sa süper eline alınca görürsün tek elle süper oturuyor
 
Kurtizcisi

Kurtizcisi

Üye
    Konu Sahibi
kaç çekirdeği destekliyor 8 mi en fazla 4 çekirdek kullanır. byAndroid kararsızım işte ama hala ikna olmadım sanırım elle iyice kontrol etmek gerek.
 
PriZm

PriZm

Üye
Öyle değil o olay. Uygulama bu konuda bir sınırlama yapmaz. Bu tamamen kernel tabanlı bir konu.

Örnek olarak 8 çekirdek 4+4 olan bir işlemci HMP olarak çalışmıyorsa (ki alpha çalışıyor) uygulama 8 çekirdeğin hepsini kullanamaz.
 
Kurtizcisi

Kurtizcisi

Üye
    Konu Sahibi
Öyle değil o olay. Uygulama bu konuda bir sınırlama yapmaz. Bu tamamen kernel tabanlı bir konu.

Örnek olarak 8 çekirdek 4+4 olan bir işlemci HMP olarak çalışmıyorsa (ki alpha çalışıyor) uygulama 8 çekirdeğin hepsini kullanamaz.
bahsettiğiniz şey 8 çekirdeğin beraber çalışması mı ?
 


Üst Alt