Alpha. Pekçok samsung kullandım ama hiç kasmayan saçmalamayan uygulamadan atmayan ios stabilliğinin tadını veren alphayı gördüm çok şaşırdım. Ama kitkatla kullanmalı.lollipopla hem aynı stabillik yok hem şarjı çabuk tükenir.
Normal kullanımla 2 günü çıkarır. Oyunsuz bol internetli kullanımla da 1 günü çıkarır. Pil performansı iyi olmasa da en ince ve zarif bir görünüm için ince pil koymuşlar. Sizin kriterleriniz de oyun yoksa tamamdır. Hızlı ve stabil. Foto çekimi güzel. 2 gb ram. Ekran full değil sadece hd ama 4.7 inçe oldykça yeterli. 4g ( önemli yakında lazım olacak)
Z1 hakkında bilgi vermedim bilmediğin telefon. Kebdi kullandığım tel. Bilgileri bunlar.