lucyy77
Üye
sony ericsson w700i kamera ve sms sorunu ..
arkadaşlar kameramda şöle bi sorun var.
video çekebiliyorum. ama fotoğraf çekemiyorum . Fotoğraf moduna geçtip çekme tuşuna bastığım zaman kameradan atıyor. bunu nasıl düzeltebilrim .
patch atın falan derseniz nasıl patch atıcam ? driver nerden bulucam
birde sms sorunum. fazla kaytlı mesaj tutamıyorum. bunu naasıl arttırabilirm
video çekebiliyorum. ama fotoğraf çekemiyorum . Fotoğraf moduna geçtip çekme tuşuna bastığım zaman kameradan atıyor. bunu nasıl düzeltebilrim .
patch atın falan derseniz nasıl patch atıcam ? driver nerden bulucam
birde sms sorunum. fazla kaytlı mesaj tutamıyorum. bunu naasıl arttırabilirm
