sony ericsson w700i kamera ve sms sorunu ..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lucyy77

Üye
    Konu Sahibi
sony ericsson w700i kamera ve sms sorunu ..
arkadaşlar kameramda şöle bi sorun var.
video çekebiliyorum. ama fotoğraf çekemiyorum . Fotoğraf moduna geçtip çekme tuşuna bastığım zaman kameradan atıyor. bunu nasıl düzeltebilrim .
patch atın falan derseniz nasıl patch atıcam ? driver nerden bulucam

birde sms sorunum. fazla kaytlı mesaj tutamıyorum. bunu naasıl arttırabilirm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt