fatihooo
Üye
Ben 5 aydır felan kullanıyorum aldığıma hiç pişman değilim.yurt dışı hediye olarak geldi bana bu telefon.bir bilgim yok kardeş bende senin gibi araştırıyorum tlf sen galiba kullanıyorsun nezaman nerden kaça aldın fiyat söleyebilir misin_?
ön kamera malesef açılmıyor öyle bir menü yok.anca goruntulu konusma yapılırsa açılır.resim çözünürlüğü 4000x3000 bu arada..Evet ön kamerası mevcut. ön kamerayı açmak için özellikle uğraşmadım ama 3g desteği olduğundan dolayı ön kamera ile görüntülü arama gerçekleştirebiliyorsunuz. Türkiye'de çoğu yerde piyasaya girmeye başladı (550 euro). sistem özellikleri olarak 5800 a benzese de 5800'ı geride bırakacak özellikleri de mevcut. örnediğin 60 mb lık bir oyunu sıkıntı yaşamadan oynamak, dahili gps, 12mp kamera ( 4000x2000 ) son yazılım güncellemesi ile wvga 864x480 HD görüntü kayıt imkanı, şık tasarımı vs. vs. tabii neticede marka sony olunca görüntü ve sesteki kaliteyi eklememek de mümkün değil. saygılar...
gerçekten satio çok estetik bir telefon ya hayran kaldım kendine has s60v5 arayüzüne 3D grafik hızlandırıcı da eklenmiş, ekran 16M renk (Xperia 65k renk şaşırmamak elde değil) daha ne olsun yalnız dokunmatik ekranı 5800 ile aynı yani rezistif yani bu da demek oluyor ki multitouch gibi bir özellik büyük ihtimalle gelmeyecek, kamerasının gündüz çekimleri oldukça başarılı gece çekimlerinde xenon flashı yetersiz kalıyor, son güncellemesiyle birlikte bitakım sorunlar giderilmiş HD kalitesinde video çekimi var, tasarımı çok şık, kullanılan malzeme kaliteside çok iyi, 600 MHZ'lık ARM Cortex A8 3430 adında bir işlemcisi ve 256MB RAM ile OMAP3 grafik hızlandırıcıya sahip bunlar s60v5 arayüzü kullanan bir symbian telefonu uçurmaya yeter ztn ama internetten flash tabanlı videoları izlerken cihazda donma ve kasmalaar olabiliyor yani ramden çok yiyor belki bunları sony başka bir yazılım güncellemesiyle düzeltebilir ama bu konuda kesinlikle nokia kadar hızlı olamaz çünkü her yeni gelen yazılım büyük ölçüde kullanıcıların şikayetleri üzerine gelir, cihazda stereo hoparlör olmadığı gibi 3.5mm lik standart jak girişide yok ayrıca standart usb portuda yok bunlarda önemli eksiklikler ve son olarakta 1000mAh'lik bataryanın bu telefona yetmeyeceği çok aşikar bizim 5800a bile 1350mAh batarya yetersiz geliyor
tüm bunları okuduktan sonra karar senin bir telefonda tüm herşeyin olmasını bekleyemezsin hangileri senin için ağır basıyorsa kararını o yönde vermen gerekir tabi bir de bu telefon türkiyede kaç paradan satılacağı
--------------- Ekleme ---------------
ya bide konuyla alakası yok ama sen kalk xperia x10 gibi bir telefona 65K renk koy ya bu spny bazen hakkaten ağır saçmalıyor :S
Kesinlikle Her Kelimesi Dogru gayet dolu bı acıklamagerçekten satio çok estetik bir telefon ya hayran kaldım kendine has s60v5 arayüzüne 3D grafik hızlandırıcı da eklenmiş, ekran 16M renk (Xperia 65k renk şaşırmamak elde değil) daha ne olsun yalnız dokunmatik ekranı 5800 ile aynı yani rezistif yani bu da demek oluyor ki multitouch gibi bir özellik büyük ihtimalle gelmeyecek, kamerasının gündüz çekimleri oldukça başarılı gece çekimlerinde xenon flashı yetersiz kalıyor, son güncellemesiyle birlikte bitakım sorunlar giderilmiş HD kalitesinde video çekimi var, tasarımı çok şık, kullanılan malzeme kaliteside çok iyi, 600 MHZ'lık ARM Cortex A8 3430 adında bir işlemcisi ve 256MB RAM ile OMAP3 grafik hızlandırıcıya sahip bunlar s60v5 arayüzü kullanan bir symbian telefonu uçurmaya yeter ztn ama internetten flash tabanlı videoları izlerken cihazda donma ve kasmalaar olabiliyor yani ramden çok yiyor belki bunları sony başka bir yazılım güncellemesiyle düzeltebilir ama bu konuda kesinlikle nokia kadar hızlı olamaz çünkü her yeni gelen yazılım büyük ölçüde kullanıcıların şikayetleri üzerine gelir, cihazda stereo hoparlör olmadığı gibi 3.5mm lik standart jak girişide yok ayrıca standart usb portuda yok bunlarda önemli eksiklikler ve son olarakta 1000mAh'lik bataryanın bu telefona yetmeyeceği çok aşikar bizim 5800a bile 1350mAh batarya yetersiz geliyor
tüm bunları okuduktan sonra karar senin bir telefonda tüm herşeyin olmasını bekleyemezsin hangileri senin için ağır basıyorsa kararını o yönde vermen gerekir tabi bir de bu telefon türkiyede kaç paradan satılacağı
--------------- Ekleme ---------------
ya bide konuyla alakası yok ama sen kalk xperia x10 gibi bir telefona 65K renk koy ya bu spny bazen hakkaten ağır saçmalıyor :S
sizden bi konuda yardım istiycem mümkünse.gerçekten satio çok estetik bir telefon ya hayran kaldım kendine has s60v5 arayüzüne 3D grafik hızlandırıcı da eklenmiş, ekran 16M renk (Xperia 65k renk şaşırmamak elde değil) daha ne olsun yalnız dokunmatik ekranı 5800 ile aynı yani rezistif yani bu da demek oluyor ki multitouch gibi bir özellik büyük ihtimalle gelmeyecek, kamerasının gündüz çekimleri oldukça başarılı gece çekimlerinde xenon flashı yetersiz kalıyor, son güncellemesiyle birlikte bitakım sorunlar giderilmiş HD kalitesinde video çekimi var, tasarımı çok şık, kullanılan malzeme kaliteside çok iyi, 600 MHZ'lık ARM Cortex A8 3430 adında bir işlemcisi ve 256MB RAM ile OMAP3 grafik hızlandırıcıya sahip bunlar s60v5 arayüzü kullanan bir symbian telefonu uçurmaya yeter ztn ama internetten flash tabanlı videoları izlerken cihazda donma ve kasmalaar olabiliyor yani ramden çok yiyor belki bunları sony başka bir yazılım güncellemesiyle düzeltebilir ama bu konuda kesinlikle nokia kadar hızlı olamaz çünkü her yeni gelen yazılım büyük ölçüde kullanıcıların şikayetleri üzerine gelir, cihazda stereo hoparlör olmadığı gibi 3.5mm lik standart jak girişide yok ayrıca standart usb portuda yok bunlarda önemli eksiklikler ve son olarakta 1000mAh'lik bataryanın bu telefona yetmeyeceği çok aşikar bizim 5800a bile 1350mAh batarya yetersiz geliyor
tüm bunları okuduktan sonra karar senin bir telefonda tüm herşeyin olmasını bekleyemezsin hangileri senin için ağır basıyorsa kararını o yönde vermen gerekir tabi bir de bu telefon türkiyede kaç paradan satılacağı
--------------- Ekleme ---------------
ya bide konuyla alakası yok ama sen kalk xperia x10 gibi bir telefona 65K renk koy ya bu spny bazen hakkaten ağır saçmalıyor :S
ikiside symbian ama satioda 3d desteği var galerisi felan çok farklı hemen farkettiriyor kendini.zaten bu iki telefonu kıyaslamak çok anlamsız..satıo ile 5800 olarak yazlım farkı yok oda simbiyan satio al bnce
nasıl indircez ? video ya tıklıyorum ekran beyazlasıyor sayfayı acmaya calsır gibi fakat oyle beklıyorfacebook videolar bendede açılmıyor ama sonyericssonla alakalı değil yiğende n86 var oda açamıyor sadece indiriyorsun ve öyle izliyebiliyorsun..
valla blmyrm versyonuna nerden bakıcaz :S yardım pls senınkı gıbı olsa onada razıyımaa bak bende öyle olmuyor.telefonu orjinal tarayıcısı ile mi bağlanıyorsun? bende videoya tıklayınca indirilsin mi diyor indir diyorum sonra izleme ekranı geliyor.versiyon kaç senin telin?
valla blmyrm versyonuna nerden bakıcaz :S yardım pls senınkı gıbı olsa onada razıyım
ben satio kullanıyorum dediğin gibi 5800 dan çok üstün bir telefon. telefonda hiç bir şekilde donma olmuyor hatta gps, navigasyon, Wifi özelliklerini bile çok rahat kullanıyorum, çok kullanışlı bir telefon. benim için tek bir sorun var; telefon yurt dışından geldiği için bazı operatör ayarlarında sıkıntı yaşıyorum mesela internet ayarlarını tam olarak yapamıyorum. eğer Türkiye'de var ve satın alacaksan kesinlikle tavsiye ederim.
yazılırım surumuversiyonuna arama ekranında *#0000# yap ekrana gelir.güncelleme yap olması düzelir belki..
yazılırım surumu
yazılım tarihi
özel sürüm
özel sürüm tarihi
dil paketi ve
model u1 cıktı ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?