arkadaşım bu soruyu genel bölümüne açsaydın ya zorla tartışmamı çıkartmaya çalışıyorsunuz ya sabırmı deniyorsunuz ne anlamıyorum
Kardanadamım benim sakin ol birazHer konuya girip kan kusmanın anlamı yok
![]()

Kardanadamım benim sakin ol birazHer konuya girip kan kusmanın anlamı yok
![]()
ortak genel bölümü nere bilmiyorum. Ayrıca kimse tartismiyor bilgilenmek amaçlı bir soru sordum.
----------Eklendi @ 21:25:25 ---------- Yazıldı @ 21:25:04 ----------
evet kesinlikle.![]()
ama olmuyor böyle her gelen buraya açıyor konuyu android bölümü ayrı symbian bölümü ayrı konu ikisiyle ilgiliyse onunda bölümü ayrı iyi o zaman bu bölümde futbolda konuşalım haberde yayınlıyalım hatta bayan bölümünüde buraya taşıyalım olurmu
Tabiki xperia arckamera haric her konuda sollar
![]()
Tamam Eyvallah. Adminlere belirtelm taşısnlar konuyu.
----------Eklendi @ 21:44:54 ---------- Yazıldı @ 21:44:17 ----------
peki biradr ikinci elde üstüne ne kadar veririm ortalama
Temizligine kullanimina gore degisir . Ort. 2. El bi arc 650-850,900 arasi yanilmiyorsam
gecen hafta 2. el arc 600 tl sattik ha bide biraz kullandim cok hosuma gitti butun xperia serisi android 4 ee yukselicek ve ogrendigim kadariyla android 4te root a ihtiyac olmuyor.
N8 in 2. Elleri 600-750 arasi
