Telefon Tavsiyesi Sony ericson xperia arc mı n8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Kardanadamım benim sakin ol biraz :D Her konuya girip kan kusmanın anlamı yok :D
 


wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım bu soruyu genel bölümüne açsaydın ya zorla tartışmamı çıkartmaya çalışıyorsunuz ya sabırmı deniyorsunuz ne anlamıyorum

ortak genel bölümü nere bilmiyorum. Ayrıca kimse tartismiyor bilgilenmek amaçlı bir soru sordum.

----------Eklendi @ 21:25:25 ---------- Yazıldı @ 21:25:04 ----------

Kardanadamım benim sakin ol biraz :D Her konuya girip kan kusmanın anlamı yok :D

evet kesinlikle. :)
 
cardanadam

cardanadam

Üye
Kardanadamım benim sakin ol biraz :D Her konuya girip kan kusmanın anlamı yok :D

ama olmuyor böyle her gelen buraya açıyor konuyu android bölümü ayrı symbian bölümü ayrı konu ikisiyle ilgiliyse onunda bölümü ayrı iyi o zaman bu bölümde futbolda konuşalım haberde yayınlıyalım hatta bayan bölümünüde buraya taşıyalım olurmu


----------Eklendi @ 21:33:18 ---------- Yazıldı @ 21:31:39 ----------

ortak genel bölümü nere bilmiyorum. Ayrıca kimse tartismiyor bilgilenmek amaçlı bir soru sordum.

----------Eklendi @ 21:25:25 ---------- Yazıldı @ 21:25:04 ----------



evet kesinlikle. :)

http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Boşver bu kadar takma kafaya.Eğer illa konuyu taşırttıracağıö dersen rapor edersin olur biter;)
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi


ama olmuyor böyle her gelen buraya açıyor konuyu android bölümü ayrı symbian bölümü ayrı konu ikisiyle ilgiliyse onunda bölümü ayrı iyi o zaman bu bölümde futbolda konuşalım haberde yayınlıyalım hatta bayan bölümünüde buraya taşıyalım olurmu

biradr bak genel bölümü neresi bilmiyorum. Symbian kullandığım ve başlığı görüp telefondan anlayan herkesin buraya yazacağını düşündüğüm için buraya yazdım. Bu tür tepkiler hiç hoş değil. Hiç hoş değil. Sıkıntı mı var? Sil kardanadam o zaman Konuyu. Biz bu forumda sormak için öğrenmek bulunuyoruz. Uzatma bu tür tepkiler verme.
 
Türe

Türe

Üye
Tabiki xperia arc :oke: kamera haric her konuda sollar ;)
 

tayrebaz

Üye
gecen hafta 2. el arc 600 tl sattik ha bide biraz kullandim cok hosuma gitti butun xperia serisi android 4 ee yukselicek ve ogrendigim kadariyla android 4te root a ihtiyac olmuyor.
 
Türe

Türe

Üye
Tamam Eyvallah. Adminlere belirtelm taşısnlar konuyu.

----------Eklendi @ 21:44:54 ---------- Yazıldı @ 21:44:17 ----------



peki biradr ikinci elde üstüne ne kadar veririm ortalama

Temizligine kullanimina gore degisir . Ort. 2. El bi arc 650-850,900 arasi yanilmiyorsam
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi
Temizligine kullanimina gore degisir . Ort. 2. El bi arc 650-850,900 arasi yanilmiyorsam

Eyvallah peki n8 üstüne ne kadar verirm?

----------Eklendi @ 23:23:47 ---------- Yazıldı @ 23:22:46 ----------

gecen hafta 2. el arc 600 tl sattik ha bide biraz kullandim cok hosuma gitti butun xperia serisi android 4 ee yukselicek ve ogrendigim kadariyla android 4te root a ihtiyac olmuyor.

dostum kullandığin kadarıyla nasıl? Hızı menüsu kullanımı felan?
 
Türe

Türe

Üye
N8 in 2. Elleri 600-750 arasi
 
Türe

Türe

Üye
N8 icin hayir
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi
yani alma diyorsun. Neo v alsam?
 
Türe

Türe

Üye
O da guzel bir cihaz . Ama imkanin var ise arc i kacirma
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi
yani 100 lira vereyim arc'ı alayım?
Evet ben de arc'ı istiyorm ama bakalım hayırlısı
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi
sordum telefoncuya. Arc s için sıfır 1200 ddi. Arc için 950 ddi. Benm n8'i de 600'a alıyormuş.
 
Türe

Türe

Üye
Sifir alablrsen al ikinci elleri icin 100-150 lira odersin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt