Telefon Tavsiyesi Sony ericson xperia arc mı n8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu root isinden niye okadar sinekleniyorsunuz anlamiyorum ayni bizim symbiana hack yaptigimiz gibi bunda bir kötülük veya gariplik birsey yokki hem yapilisi zor da degil.

amiyane tabirle essegin bilmediği ot midesini agrıtırmış
 


TeAmo42

TeAmo42

Üye
Bende c6.01 var ama ekranı büyük uygun fiyat bir cihaz almak istedim arcda karar verdim kısa zamanda alacam inşallah. Tasarım olarak güzel telefon. Özellikleride çok güzel.
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi
bu root isinden niye okadar sinekleniyorsunuz anlamiyorum ayni bizim symbiana hack yaptigimiz gibi bunda bir kötülük veya gariplik birsey yokki hem yapilisi zor da degil.

bi kaç yerde okuduklarmın yalancısym kardeş ışte. :)

----------Eklendi @ 20:08:58 ---------- Yazıldı @ 20:07:38 ----------

Bende c6.01 var ama ekranı büyük uygun fiyat bir cihaz almak istedim arcda karar verdim kısa zamanda alacam inşallah. Tasarım olarak güzel telefon. Özellikleride çok güzel.

hayırlı olur inşallah kardeş telefon. :)

----------Eklendi @ 20:09:29 ---------- Yazıldı @ 20:08:58 ----------

amiyane tabirle essegin bilmediği ot midesini agrıtırmış

aynen öyle ortak
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
bi kaç yerde okuduklarmın yalancısym kardeş ışte. :)

----------Eklendi @ 20:08:58 ---------- Yazıldı @ 20:07:38 ----------



hayırlı olur inşallah kardeş telefon. :)

----------Eklendi @ 20:09:29 ---------- Yazıldı @ 20:08:58 ----------



aynen öyle ortak

inşallah sağol kardeşim.
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Atrix'in kamerasımı kötü? Hd video kaydı yapıyor.Çözünürlüğe bakıpmı alıyorsun sen teli?Atrix dünyanın en iyi cihazlarından biri.1 Ghz çift çekirdek tegra 2 ve 1 gb ram arc'ı mahveder.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Atrix'in kamerasımı kötü? Hd video kaydı yapıyor.Çözünürlüğe bakıpmı alıyorsun sen teli?Atrix dünyanın en iyi cihazlarından biri.1 Ghz çift çekirdek tegra 2 ve 1 gb ram arc'ı mahveder.
Adam Arc mi N8 mi demiş Atrixi karıştırma adam kameraya önem veriyor demek ki .
 

mesut1979

Üye
valla ben onu bunu bilmem kendi etrafimda birsürü root yapan var 2 dakikada arti alman forumlarinda okudugumda hicbir problemle karsilasan yok hep abartiya giden bizim türkiye.
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Kameraya ve uygulamaya önem veriyorsan o zaman iphond 4 al.
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi
Atrix'in kamerasımı kötü? Hd video kaydı yapıyor.Çözünürlüğe bakıpmı alıyorsun sen teli?Atrix dünyanın en iyi cihazlarından biri.1 Ghz çift çekirdek tegra 2 ve 1 gb ram arc'ı mahveder.

öncelikle ne bu tepkiler laflar? Motorola sahibisin de atrix'i sen yaptın da senin ürününe mi kamerası kötü dendi? Ki kamerasına kötü demedim. Daha iyisi olmalı bu yetmez dedim kardeş. Ayrıca ben işlemcisine de birşey demedm. Ki zaten ben ikinci el atrix'i nerden bulcam? Bulunduğm yerde telefoncularda yk. Hem fiyatı ne kadar? Fiyat sınırı da belirttim. O yüzden bu tarz tepkiler hiç hoş değil.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
valla ben onu bunu bilmem kendi etrafimda birsürü root yapan var 2 dakikada arti alman forumlarinda okudugumda hicbir problemle karsilasan yok hep abartiya giden bizim türkiye.

almanyadaki telin fiyatıyla türkiyedeki fiyat arasında nerdeyse yarıyarıya fark var ve ordaki alım sartları daha kolay türkiyedeki adam son ve tek kurşun misali attımı vurmalı ikinci bir sansı yok o yüzdende korkuluyo normal karsılamak lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut1979
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi

Adam Arc mi N8 mi demiş Atrixi karıştırma adam kameraya önem veriyor demek ki .

Eyvallah biradr dediğin gibi düşünüyorum zaten. Kamera da abartı ii olsun demiyorum ama ii olsun.

----------Eklendi @ 20:31:55 ---------- Yazıldı @ 20:30:12 ----------

valla ben onu bunu bilmem kendi etrafimda birsürü root yapan var 2 dakikada arti alman forumlarinda okudugumda hicbir problemle karsilasan yok hep abartiya giden bizim türkiye.

vallahi dostum bilemem Bunu ben okuduklarmı söylüyorum.
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
öncelikle ne bu tepkiler laflar? Motorola sahibisin de atrix'i sen yaptın da senin ürününe mi kamerası kötü dendi? Ki kamerasına kötü demedim. Daha iyisi olmalı bu yetmez dedim kardeş. Ayrıca ben işlemcisine de birşey demedm. Ki zaten ben ikinci el atrix'i nerden bulcam? Bulunduğm yerde telefoncularda yk. Hem fiyatı ne kadar? Fiyat sınırı da belirttim. O yüzden bu tarz tepkiler hiç hoş değil.
Googleda çalışıyorum ondan bu kadar kızdım ;) Sıfırı 950 Tl.Hepsiburada ve turkcellde fiyatı 950 tl.Megapixele bakıp alms diye dedim.C6-01'de 8 ama 3 mp gibş çekiyor.Hem donanım hem uygulama hem kamera olarak atrix bence.Parmak izi okuyucu bile var valla.4G desteği bile var yahu :D
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
bence alanın keyfne kalır bu olay
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi

Googleda çalışıyorum ondan bu kadar kızdım ;) Sıfırı 950 Tl.Hepsiburada ve turkcellde fiyatı 950 tl.Megapixele bakıp alms diye dedim.C6-01'de 8 ama 3 mp gibş çekiyor.Hem donanım hem uygulama hem kamera olarak atrix bence.Parmak izi okuyucu bile var valla.4G desteği bile var yahu :D

biliyorum c6 01 felan nasıl çekiyo da Onu karıştırmayalm en iyisi. Mpx'e bakmıyorum ortak önce araştırıyorum Telefonda gece çekimlerine bakıyorum kamerada. Doğrudur atrix güzel özelliklere sahip bi telefon olabilir. Ama ikinci eli piyasada bulunmuyo.

----------Eklendi @ 20:40:27 ---------- Yazıldı @ 20:39:27 ----------

polluxea♪;4377562' Alıntı:
bence alanın keyfne kalır bu olay

öyle. Ben de bugüne kadar hep yanlış tercihlerde bulundum telefon alma olayında artık deneme yanılma yöntemi ile değil sorarak alayım dedim. :)

----------Eklendi @ 20:42:27 ---------- Yazıldı @ 20:40:27 ----------

almanyadaki telin fiyatıyla türkiyedeki fiyat arasında nerdeyse yarıyarıya fark var ve ordaki alım sartları daha kolay türkiyedeki adam son ve tek kurşun misali attımı vurmalı ikinci bir sansı yok o yüzdende korkuluyo normal karsılamak lazım

iyi özetledn ortak. Benm gibi ekonomik sınırı olanlar için ii bi özet
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
biliyorum c6 01 felan nasıl çekiyo da Onu karıştırmayalm en iyisi. Mpx'e bakmıyorum ortak önce araştırıyorum Telefonda gece çekimlerine bakıyorum kamerada. Doğrudur atrix güzel özelliklere sahip bi telefon olabilir. Ama ikinci eli piyasada bulunmuyo.

----------Eklendi @ 20:40:27 ---------- Yazıldı @ 20:39:27 ----------



öyle. Ben de bugüne kadar hep yanlış tercihlerde bulundum telefon alma olayında artık deneme yanılma yöntemi ile değil sorarak alayım dedim. :)

----------Eklendi @ 20:42:27 ---------- Yazıldı @ 20:40:27 ----------



iyi özetledn ortak. Benm gibi ekonomik sınırı olanlar için ii bi özet
Bence sen Xperia Neo V al Sıfırını alırsın 700 e en fazla . İkinci ele pek güven olmuyor .
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici

Bence sen Xperia Neo V al Sıfırını alırsın 700 e en fazla . İkinci ele pek güven olmuyor .

eger bildigin güvenilir biyerden alıcaksan ikinci el al ama bilmedigin biyerden sakın zaten bu kadar nakit çıartıyosan eksigini taksitle tamamla ama işini saglama bagla unutma tek kursunun var ve ıskalama sansın yok
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi

Bence sen Xperia Neo V al Sıfırını alırsın 700 e en fazla . İkinci ele pek güven olmuyor .

dostum simdi neo v'ye Baktım biraz. Kamerası standart ve tasarım diğer özellikleri ve fiyatı uygun. N8 üstüne ne kadar veririm?

----------Eklendi @ 20:58:57 ---------- Yazıldı @ 20:58:13 ----------

eger bildigin güvenilir biyerden alıcaksan ikinci el al ama bilmedigin biyerden sakın zaten bu kadar nakit çıartıyosan eksigini taksitle tamamla ama işini saglama bagla unutma tek kursunun var ve ıskalama sansın yok

bildiğim bi yerden alCam ortak almadan önce bi kaç saat iyice kurcalarm zaten. :)

----------Eklendi @ 21:03:24 ---------- Yazıldı @ 20:58:57 ----------

bi de şöyle diyeyim. N8 satıp arc üstüne ne kadar veririm ve neo v üstüne ne kadar veririm?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
dostum simdi neo v'ye Baktım biraz. Kamerası standart ve tasarım diğer özellikleri ve fiyatı uygun. N8 üstüne ne kadar veririm?

----------Eklendi @ 20:58:57 ---------- Yazıldı @ 20:58:13 ----------



bildiğim bi yerden alCam ortak almadan önce bi kaç saat iyice kurcalarm zaten. :)

o zaman hayırlı olsun kardesim ama dediğim gibi nakiti ikinci ele vermektense birazda taksite gir sıfır al ama fazlada kasma imkanını zorlama hesabını iyi yap yani ben bu yasıma kadar hiç ikinci el telefon almadım artı ikinci el alcaksan mutlaka fatura veya fiş veya satış sözleşmesi al
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
    Konu Sahibi
o zaman hayırlı olsun kardesim ama dediğim gibi nakiti ikinci ele vermektense birazda taksite gir sıfır al ama fazlada kasma imkanını zorlama hesabını iyi yap yani ben bu yasıma kadar hiç ikinci el telefon almadım artı ikinci el alcaksan mutlaka fatura veya fiş veya satış sözleşmesi al

Eyvallah dostum sağol. :)
ben hep ikinci el aldım sağlam aldım nakit biriktirdim ve satış söylemesiyle faturası ile birlikte Hala garantisi devam eden sorunsuz cihazlar aldım. Tanıdık da var sıkıntı olmuyordu.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
arkadaşım bu soruyu genel bölümüne açsaydın ya zorla tartışmamı çıkartmaya çalışıyorsunuz ya sabırmı deniyorsunuz ne anlamıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt