Sonunda Telefonu Rootladım :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Sonunda Telefonu Rootladım :D
Evet kuzucuklarım bundan önce telefonum başından büyük bir olay geçse de flashlarken az daha brick olacak dereceye gelince 15 dk da nasıl brickten kurtulduğunu bilmediğim süreçten root sürecine girdim

Flashladıktan sonra bir daha odine tıklamayacağımı kendime söylesem de bugün canım root çekti Malum root suz cihazın kısıtlamaları canımı biraz sıktı

İlk defa root yapacağım için yazılımsal olarak korkuyordum elbet

Ama sonunda oldu o ayrı..

Root işlemimi ilk defa yaptığım için tecrübeli Kardom ( kardeşim ) yani şu anda aramızda olmayan Türe den yardım aldım kendisi günlük rom atar

Ona burada teşekkürlerimi iletiyorum desteği için Rootlarken bazı sorunlar yaşasam da ( bozuk kernel gibi ) sonunda oldu
 
 
Tepkiler: MasteLaa
Bi sorunun olursa bana sorabilirsin
 
Bana da sorabilirsin
 
Tepkiler: MasteLaa
fatih telefonları değişelim sana flash atmayı öğretirim
 
Tepkiler: MasteLaa

doctorrr

Üye
oleeeeeeeeeey bende bugün flash attım ram 140 tan inmiyyor
 
Tepkiler: MasteLaa
bana da sormayabilirsiniz anlamıyorum çünkü
 

El-CD

Üye
Hayirli olsun fatih
 
hayırlı olsun bea bizde hack ile yetiniyoruz
 

__xXx__

Üye
hayırlı olsun fatihcim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...