Sonunda bitti Osmanimyuvama geri dondum
![]()

Hoşgeldin oguz birdaha ayrılmak yok.

hoşgeldin oğuz![]()

Hoş geldin abi![]()

bir daha gidersem kulağını çivilerim![]()

Hoşgeldin![]()

Hos geldiin![]()

Oğuz Hoşgeldin. Ne oldu karikatürler yaptın mı ?
cizdim biseyler
banli olsugum sure boyunca nasil bos vakit yaratip karikatur cizebilecegimi buldum artik dershaneye gidip orada ciziyorum
surekli oturdugum bir masa var insan kendini mizah dergisinde gibi hissediyor sanki sabahliyomussun gibi neyse yaa en iyisi anlatmayi bitireyim soz konusu karikatur oldu mu susmam ben 
Hoşgeldin Oğuzhan![]()
moderatorlugu birakmissin cok uzuldum hayirli olsun yine de 
Hoş geldin
hosbulduk 
Var ya en cok ozledigim uyelerden biri de sensinhosbulduk
![]()

Oooo kimleri görüyoruz hoşgeldin![]()

Ulen oğuz.. Sen yokken kafayı yedim la.. Bi forumu bırakıyorum bi giriyorum.. Temelli gitmeyi düşündüm ama neyse..![]()

Hoşbulduk
- - - Eklendi - - -
La oğlum sen bıraktın mı tamamen bırakıyon sana ulaşana kadar canım çıktı msxlabs'a yazdım dhye yazdım dhde gördün o da ne kadar zaman sonra![]()
..bu aralar tekrar reklam vereceğim.. Ygs'e yaklaşıyor ara vermem lazım.. Istediğim bölümler var..

