Sonunda Kabız Civciv (oğuzhan) döndü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Sonunda Kabız Civciv (oğuzhan) döndü
Hele şükür.. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Sonunda bitti Osmanim :sarıl: yuvama geri dondum :tebessüm:
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Hoşgeldin oguz birdaha ayrılmak yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
hoşgeldin oğuz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
Hoş geldin abi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
doctorrr

doctorrr

Üye
Hoşgeldin :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Heroata

Heroata

Üye
Hos geldiin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
CABBAR

CABBAR

Üye
Oğuz Hoşgeldin. Ne oldu karikatürler yaptın mı ?
 
Tuba

Tuba

Üye
Hoşgeldin Oğuzhan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bir daha gidersem kulağını çivilerim :@

Kulagimi deldirmek icin pirsinkciye gitmeme gerek kalmaz o zaman :ehe


- - - Eklendi - - -


Hosbulduk daktir :sarıl:


- - - Eklendi - - -


Hosbulduk :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

Oğuz Hoşgeldin. Ne oldu karikatürler yaptın mı ?

Hosbulduk aykut abi :sarıl: cizdim biseyler :D banli olsugum sure boyunca nasil bos vakit yaratip karikatur cizebilecegimi buldum artik dershaneye gidip orada ciziyorum :ehe surekli oturdugum bir masa var insan kendini mizah dergisinde gibi hissediyor sanki sabahliyomussun gibi neyse yaa en iyisi anlatmayi bitireyim soz konusu karikatur oldu mu susmam ben :D


- - - Eklendi - - -

Hoşgeldin Oğuzhan :)

Hosbulduk Nur ablacigim :sarıl: moderatorlugu birakmissin cok uzuldum hayirli olsun yine de :tebessüm:
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Hoş geldin

 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Symbianize

Symbianize

Üye
Oooo kimleri görüyoruz hoşgeldin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Ulen oğuz.. Sen yokken kafayı yedim la.. Bi forumu bırakıyorum bi giriyorum.. Temelli gitmeyi düşündüm ama neyse.. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi


Hoşbulduk :tebessüm:


- - - Eklendi - - -



La oğlum sen bıraktın mı tamamen bırakıyon sana ulaşana kadar canım çıktı msxlabs'a yazdım dhye yazdım dhde gördün o da ne kadar zaman sonra :D

bu aralar tekrar reklam vereceğim.. Ygs'e yaklaşıyor ara vermem lazım.. Istediğim bölümler var :)..
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bu aralar tekrar reklam vereceğim.. Ygs'e yaklaşıyor ara vermem lazım.. Istediğim bölümler var :)..

Hadi Osmanım başarabilirsin reklam ver fakat mutlaka dön tekrar dönmeyeceğim falan deme bak yoksa :dover:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt