blood_angel
Üye
-
Konu Sahibi
-
eger oyun oynayacaksan ace 2 al cıft cekırdeklı ama net ve muzık ıcınse 520 al
kardeş niye aynı yorumu 2 kere yazdın ?????
usttekini görmemiştir belki
Discovery varken l7,s3 mini kısacası kendisinden 100-200 tl pahalı olan bütün modeller çöptür discovery nin yanında.Marka takıntın varsa arkasındaki discovery yazısını kazıt samsung yazdır,hiç sırıtmaz.1000 tl ye aldım diye hava at.Neredeyse S3 performansındaki telefonu sırf üzerinde başka birşey yazıyor diye eliyorsun gidip yarı gücündeki telefonları düşünüyorsun.
yok bi raralar onu düşünüyorumdum ama güncelleme fln gelmezse ne olck detseği fln varmı bide ekranı 4.7'' büyük gelmezmi 8.sınıfa geçtim benim için büyük olmaz mı ? gerçi galaxy mini ilk aldığımda bana büyük geliyodru şimdi elimde kayboluyor resmenonuda düşünücem
Zamanla küçük bile gelir.Bana da ilk büyük gelmişti,şimdi keşke 5" olsaymış diyorum.Büyüklük sıkıntı olmaz bence.
sen gmd yi mi kulanıyorsun ??
evet 40 gündür kullanıyorum.Bu telefonu kullanıp da tavsiye etmeyeni bulamazsın.Tavsiye etmeyenleri gördüysen eger %98 telefonu hiç görmeyen,kullanmayan hatta araştırmayan üzerinde sırf general mobile yazıyor diye ve 600 tl olması sebebiyle taş atanlar.Donanımına laf söyleyemezler zaten onun için malzeme kalitesine laf söylüyorlar ama inceleselerdi eger samsung dan pek de farklı olmadıgını görürlerdi.Ama yok türk milleti bu ucuz mal olunca kalitesiz sanıyor.2000 tl verdikleri S3 şimdi 1000 tl civarında satılıyor düşün kerametin fiyatta olmadıgını.
niye yanda telefonun nokia diye görünüyo peki belki gmd alırım
taa 2008 yılında üye olmusum pek girmiyordum bu foruma güncellememişim bilgileri.
Ayrıca görmediysen eger bu telefon yurtdışında birçok ülkede farklı isimlerle satılıyor.Amerika da satılan model "Blu life play" google a yazarsan aynı telefon oldugunu görürsün ve discovery yurtdışı fiyatı ile aynı fiyattan türkiyeye geldi
discovery iyi bir cihaz intouch2 tek çekirdek ve kötü alınmaz.
biliyorum şey bana discovery nin biraz özeliklerini anlatırmısın sende hangi rengi var internet hızı iyimi fln 2 hatlı ya sen hangisini kulanıyorsun mini sim ile olanını mı yoksa normal olanını mı kulanıyorsun ?? şimdiden teşekürler
- - - Eklendi - - -
peki avea intouch 2 yi önerirmisiniz?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?