son kez kaararımı verdim

    Konu Sahibi
son kez kaararımı verdim
merhaba arkadaşlar bu üyelik abimin

ben telefon qlıcaktım bütçem 800 ama 600 fln oldu aklımda lg optimus l7 ve nokia lumia 520 var

l7 yi 600 buldum güncelemme de aldı jelly bean sizce hangisini alıyım general mobile discoveryi önermeyin norlmale bb marka alcaktım ama dün kuzenime mesaj geldi bb gerilediği için satmaya mı ne karar vermiş sizce hangisini alıyım son kararım bide samsung galaxy s3 yi o fiyata bulabilirmiyim sıfır olacak


- - - Eklendi - - -

cevap yazmıyacak mısınız
 
kardes oyun oynayacksan ace 2 al cıft çekırdeklı ama sadece net ıcınse 520 l7 yı salla
 

fk555897

Üye
LG Optimus L7 kasma ileride kasma yapabilir. Ben sana Nokia Lumia 520'yi öneririm. Daha stabil.
 
    Konu Sahibi
l7 yi önermiyor musunuz kulananlar memnun jelly bean güncelemeside aldı bence fazal günceleme gelmez mi yani ucuz fiyata 620 fln bulabilir miyim bütçe max 600 650 fln bu fiyataki olan telefonları tavsiye ederseniz sevinirim 720 bulunabilinir mi peki ?
 

restmod

Üye
General mobile discovery
 
    Konu Sahibi
gmd olmaz marka takıntım var
 
Tepkiler: Samet.25
eger oyun oynayacaksan ace 2 al cıft cekırdeklı ama net ve muzık ıcınse 520 al
 
Discovery varken l7,s3 mini kısacası kendisinden 100-200 tl pahalı olan bütün modeller çöptür discovery nin yanında.Marka takıntın varsa arkasındaki discovery yazısını kazıt samsung yazdır,hiç sırıtmaz.1000 tl ye aldım diye hava at.Neredeyse S3 performansındaki telefonu sırf üzerinde başka birşey yazıyor diye eliyorsun gidip yarı gücündeki telefonları düşünüyorsun.
 
    Konu Sahibi

yok bi raralar onu düşünüyorumdum ama güncelleme fln gelmezse ne olck detseği fln varmı bide ekranı 4.7'' büyük gelmezmi 8.sınıfa geçtim benim için büyük olmaz mı ? gerçi galaxy mini ilk aldığımda bana büyük geliyodru şimdi elimde kayboluyor resmen onuda düşünücem
 

Zamanla küçük bile gelir.Bana da ilk büyük gelmişti,şimdi keşke 5" olsaymış diyorum.Büyüklük sıkıntı olmaz bence.
 


sen gmd yi mi kulanıyorsun ??

evet 40 gündür kullanıyorum.Bu telefonu kullanıp da tavsiye etmeyeni bulamazsın.Tavsiye etmeyenleri gördüysen eger %98 telefonu hiç görmeyen,kullanmayan hatta araştırmayan üzerinde sırf general mobile yazıyor diye ve 600 tl olması sebebiyle taş atanlar.Donanımına laf söyleyemezler zaten onun için malzeme kalitesine laf söylüyorlar ama inceleselerdi eger samsung dan pek de farklı olmadıgını görürlerdi.Ama yok türk milleti bu ucuz mal olunca kalitesiz sanıyor.2000 tl verdikleri S3 şimdi 1000 tl civarında satılıyor düşün kerametin fiyatta olmadıgını.
 
    Konu Sahibi

niye yanda telefonun nokia diye görünüyo peki belki gmd alırım
 


niye yanda telefonun nokia diye görünüyo peki belki gmd alırım

taa 2008 yılında üye olmusum pek girmiyordum bu foruma güncellememişim bilgileri.
Ayrıca görmediysen eger bu telefon yurtdışında birçok ülkede farklı isimlerle satılıyor.Amerika da satılan model "Blu life play" google a yazarsan aynı telefon oldugunu görürsün ve discovery yurtdışı fiyatı ile aynı fiyattan türkiyeye geldi
 
    Konu Sahibi

biliyorum şey bana discovery nin biraz özeliklerini anlatırmısın sende hangi rengi var internet hızı iyimi fln 2 hatlı ya sen hangisini kulanıyorsun mini sim ile olanını mı yoksa normal olanını mı kulanıyorsun ?? şimdiden teşekürler


- - - Eklendi - - -

peki avea intouch 2 yi önerirmisiniz?
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
discovery iyi bir cihaz intouch2 tek çekirdek ve kötü alınmaz.

discovery fark etmez hangi sim kullanacağınız internet hızına hayran kalacaksınız oldukça hızlı bir tarayıcısı var. bende mavi var mavi çok şık duruyor ama siyah da güzel
 
    Konu Sahibi
ben beyaz alırım mavinin rengi aşınacakmış gibi duruyo intouch 2 de 2.sırada gmd almazsam onu alıcam

- - - Eklendi - - -

ilginiz için tşkler ya 620 ya 520 yada gmd alıcam sağolun


- - - Eklendi - - -

cevap yazmıyacak mısınız ?