.BlueTR
Üye
Son Karaım:Galaxy Ace vs. Galaxy Tab P1010 WİFİ
Evat arkadaşlar ne diyorsunuz galaxy tab bana göre daha iyi fiyatı aceden düşük ve aynı özelliklere sahip hatta tabın işlemcisi ve ramı daha fazla tek sorun ettiğim şey şarz olayı bu arada sim girişsizini tercih ettim çünkü zaten samsung starım var galaxy tab bana sadece oyun-müzik-film için lazım olcak konuşmayla işim yok çünkü konuşma olayıda kulağa götürülmüyo ahize olmadığı için karşıdakinin sesi dışarı veririliyo sanırım bu sorunuda kulaklıkla aşmak mümkünmüş ama dediğim gibi oyun-müzik-film yani kısaca eğlence için almayı düşünüyorum siz ne diyorsunuz?
----------Eklendi @ 12:24:32 ---------- Yazıldı @ 12:16:34 ----------
ha birde galaxy tab videoda daha iyi şuda öyle diyo 30fps video çekebiliyomuş.
----------Eklendi @ 12:24:32 ---------- Yazıldı @ 12:16:34 ----------
ha birde galaxy tab videoda daha iyi şuda öyle diyo 30fps video çekebiliyomuş.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
tab alirsan flashplayer da oluyo onda galaxy ace den her turlu iyi yani ozellikleri..
