Son Karaım:Galaxy Ace vs. Galaxy Tab P1010 WİFİ

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Son Karaım:Galaxy Ace vs. Galaxy Tab P1010 WİFİ
Evat arkadaşlar ne diyorsunuz galaxy tab bana göre daha iyi fiyatı aceden düşük ve aynı özelliklere sahip hatta tabın işlemcisi ve ramı daha fazla tek sorun ettiğim şey şarz olayı bu arada sim girişsizini tercih ettim çünkü zaten samsung starım var galaxy tab bana sadece oyun-müzik-film için lazım olcak konuşmayla işim yok çünkü konuşma olayıda kulağa götürülmüyo ahize olmadığı için karşıdakinin sesi dışarı veririliyo sanırım bu sorunuda kulaklıkla aşmak mümkünmüş ama dediğim gibi oyun-müzik-film yani kısaca eğlence için almayı düşünüyorum siz ne diyorsunuz?

----------Eklendi @ 12:24:32 ---------- Yazıldı @ 12:16:34 ----------

ha birde galaxy tab videoda daha iyi şuda öyle diyo 30fps video çekebiliyomuş.

 


Krofessional

bence htc veya apple ürünü al dokunmatikte ve performansta en iyi 2 marka
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
bence htc veya apple ürünü al dokunmatikte ve performansta en iyi 2 marka
çok pahalılar bende isterdimde 600tl ye kadar bütcem var eğer galaxy ace alırsam 5-6 aya anca görcem galaxy tab alırsam 1 aya kadar garanti alınacak.
 

Krofessional

birazdaha bekle indirim falan oluyo hepsiburada ya bak
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
bence sim kartlisindan al kullanmasan da ozellik ozelliktir yarin 3g ye abone falan olursun takar kullanirsin pasa pasa yada takarsin hattini ondan mesajlasirsin dokunmatigi stardan daha iyi hatta baya iyi :D tab alirsan flashplayer da oluyo onda galaxy ace den her turlu iyi yani ozellikleri..
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
bence sim kartlisindan al kullanmasan da ozellik ozelliktir yarin 3g ye abone falan olursun takar kullanirsin pasa pasa yada takarsin hattini ondan mesajlasirsin dokunmatigi stardan daha iyi hatta baya iyi :D tab alirsan flashplayer da oluyo onda galaxy ace den her turlu iyi yani ozellikleri..
ya hatlıya 900tl veremem ayrıca 3g paketlerini abone olmayı hiç dşünmüyom çünkü ne ailede nede arkadaşlarımda 3g li tel kullanan yok.Bugün teknosada bayağı bi karıştırdım 20dk falan :D babaml aramızda şöyle bi diyalog geçti:
babam:çekiyom kartı
ben:ne alıyoz
babam:önündeki tableti
ben:ciddimi(bu arada içimden sevinç çığlıkları atıyodum)

ama maalesef benimle dalga çeyiyomuş :D
kararımı verdim Galaxy Tab P1010 alıcam bayram paralarımla inşAllah bayramdan sonra alırım.
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
ya illa arkadaşarında 3g olcak demiyorum ki 3g diyince aklına direk görüntülü konuşma gelmesin internete falan girersin sonucta bi tablette yapılacak en iyi şey internete girmek olur.. babanı sevdim şakacı adammış aynı ben :ehe
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
ya illa arkadaşarında 3g olcak demiyorum ki 3g diyince aklına direk görüntülü konuşma gelmesin internete falan girersin sonucta bi tablette yapılacak en iyi şey internete girmek olur.. babanı sevdim şakacı adammış aynı ben :ehe
yahu ben kontör döken türden internete girmeyi sevmiyorum en rahatı wifi heleyse şifreli wifilerin yanında bi ttnet wifi görünce mutlu olurum :D
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
o mutluluk herkeste var ya :D neyse ne dıyım hayırlı olsun sımdıden .D
 
sinanpp

sinanpp

Üye
hattini ondan mesajlasirsin
 

forward17

Üye
arkadaslar bende yaza dogru bu tableti almayi dusunuyorum eger dedemlerde yardimci olursa :D sizce nasil alsammi herkes 3g yi fln karistiriyo ortaya kafam karisti iyice :/
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt