Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
-
Konu Sahibi
-
Rambo Çok Teşekkür Ederim Maxicep Adına Bilgi Paylaştıkça Çoğalır.
- - - Eklendi - - -
Madem Net Bağlantısı Geliyor Geri Dön Rambo
Bu meseleyi konuşmak istemiyorum.
Bu meseleyi konuşmak istemiyorum.
Yaptıgınız cfw ler uzay similatörlü mü ya da gizli kodlar falan mı içeriyor?
Yoksa su bildigimiz rofs'a kopyala yapıstır yapilan cfw lerden degil mi?
Hani öyleyse konusmalarınız pek bi abartılı ve korkutucu.
Nasa AR-GE gizli toplantısında gibi hissediyoruz kendimizi ama çıka çıka cfw çıkıyo ortaya.
Bi relax..
Yaptıgınız cfw ler uzay similatörlü mü ya da gizli kodlar falan mı içeriyor?
Yoksa su bildigimiz rofs'a kopyala yapıstır yapilan cfw lerden degil mi?
Hani öyleyse konusmalarınız pek bi abartılı ve korkutucu.
Nasa AR-GE gizli toplantısında gibi hissediyoruz kendimizi ama çıka çıka cfw çıkıyo ortaya.
Bi relax..
Uzaktan kolay görülüyor değil mi? Yaşamayan bilemez. Benim akrabalarım, ailem ve arkadaşlarımdan çalışmalarımı gören herkes ne emek harcadığımı biliyor. Tüm bunları geçtim Allah görüyor. Ben herşeyi Allah rızası için yapıyorum. İstediğini söyle. Kanıtlamak zorunda değilim. Ancak yapacağım yeni anlatımlara bakınca ağzın açık kalırsa sorumlusu değilim.
Normal Değil Bu Direkt Rofs2Ye Gömmekten Ibaret Değil Win Hexi Bir Aç Bakalım Kolay mı?
- - - Eklendi - - -
Laflarına Dikkat Et Zaten Sizin Gibiler Yüzünden Bu Adamlar Bu Işi Bırakıyorlar.
Sıradan herkes bu işi yapabilir hex de moduda modlamayıda..
Abartacak bişey yok..Sadece biraz kafayı çalıştırmak !
--Bu işlere fazla zaman harcamak
--Ummadığınız kadar zaman harcamışsınız ki bi bakmaşsınızki kendinizi profossyonel sanmışsınız...Alakası yok bu işi hobi olarak yapıyorsanız fazlada zaman harcıyorsanız zaten siz profosyonelsiniz..
Herkez bu kadr zamn harcayıp araştırma yaparsa herkes ürofosyonell.
Türklerin yaptığı ne var 1-2 Tane uyduruk mod..
Bana söyleyin DM den alınmamış Örneklenmemiş yayınlanmamış birinin yaptığı çalıştırdığı 1 2 tane adam akıllı mod söylermisiniz.?
- - - Eklendi - - -
Bende bu işi yapıyorum yaptığım işide asla abartmıyorum.
Benim abartığım nokta benim harcadığım emeğime laf söylenmesi.Karşılığı verilmemesi.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?