
hayırlı olsun 3310 en iyisidir bulabilsem alacam ya da dedemle takas yapsam mı![]()
hayırlı olsun 3310 en iyisidir bulabilsem alacam ya da dedemle takas yapsam mı![]()

Hayırlı olsun
- - - Eklendi - - -
Bende 2 tane sorunsuz var anlaşabiliriz.

yemişim Iphone 5'ini. Bana 3310 verin insanların kafasını kırmak istiyomKızınca ne biçim işe yarar ama düşünün
![]()

aldın mı![]()
Niye bu kadar erken söyledin bunu?Iphone a sevinme cunku kullandiginda artik gunleri degil saatleri saymaya baslayacaksin sarj yuzunden al bir g2 rahatla![]()

