sokaklar ne guzeldi yaf özledim :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
huri$

huri$

Üye
    Konu Sahibi
sokaklar ne guzeldi yaf özledim :(































 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati, Perfect!, zibidi39 ve 2 diğerleri


Consul9

Consul9

Üye
=D tşk. bu güzel konu için
 
zibidi39

zibidi39

Üye
özlenen sey sence sokaklarmı bence degıl dusun sımdı o sokalara sahıp oldun ama bomboslar bı faydası varmı o zamanda dıceksın kı arkadaslarım ne guzeldı dıe sokaklar sadece ordakı arkadaslıklarının bır parcası en gurultulu sokaka bıle en sessız sokaktan daha ıyıdır bı sıcaklık vardır o sokakata ellerınde salcalı ekmeklerle dısarı cıkmıs annelerının dısarı ekmekle cıkma ozenen olur uyarılaarına ragmen aldırmayıp elındekı ekmegı ıkı bolup arkadsına veren zamanlar gerıdemı kaldı ben hıc sokakta boyle cocuklar goremıyorumda ?
 
X_MaN_YaK

X_MaN_YaK

Üye
cık yıne sokaga :D
 
huri$

huri$

Üye
    Konu Sahibi
=D tşk. bu güzel konu için
rica ederim
özlenen sey sence sokaklarmı bence degıl dusun sımdı o sokalara sahıp oldun ama bomboslar bı faydası varmı o zamanda dıceksın kı arkadaslarım ne guzeldı dıe sokaklar sadece ordakı arkadaslıklarının bır parcası en gurultulu sokaka bıle en sessız sokaktan daha ıyıdır bı sıcaklık vardır o sokakata ellerınde salcalı ekmeklerle dısarı cıkmıs annelerının dısarı ekmekle cıkma ozenen olur uyarılaarına ragmen aldırmayıp elındekı ekmegı ıkı bolup arkadsına veren zamanlar gerıdemı kaldı ben hıc sokakta boyle cocuklar goremıyorumda ?
haklisin anladim demek istedigini bununla ilgili bi konum vardi biz çocuklugumuzda die çantalari bi kenara birakip oynardik kimse dokunmadi onlara ayni bardaktan su icerdik die vs ne kadar guzellik varsa hizla geride kaliyor :(

cık yıne sokaga :D
çikiyoruz ama kimse yok :((

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/siir-guzel-soz-ve-yazilar/bizim-cocuklugumuzda-341437.html
 
arslansem

arslansem

Üye
Ben büyüdüğüm mahallede yaşıyorum hala.Şu an ne kadar uzakta olsak da..
Bazen böyle o sokaklara bakıp dalıyorum.Arkadaşlarım ve ben hayal olarak canlanıyor.Sonra bi maç aklıma geliyor.Düşüp dizimi kanattığım an canlanıyor gözümde.Kavgalarımızı,bağırışlarımızı,annemin balkondan seslenişlerini hatırlıyorum.Duvarlara oturup çekirdek yediğimiz günleri anımsıyorum.Gülümsüyorum..
Ama çok üzülüyorum..
Hayat ne kadar hızlı akıyor farkına varıyorum..
 
huri$

huri$

Üye
    Konu Sahibi
Ben büyüdüğüm mahallede yaşıyorum hala.Şu an ne kadar uzakta olsak da..
Bazen böyle o sokaklara bakıp dalıyorum.Arkadaşlarım ve ben hayal olarak canlanıyor.Sonra bi maç aklıma geliyor.Düşüp dizimi kanattığım an canlanıyor gözümde.Kavgalarımızı,bağırışlarımızı,annemin balkondan seslenişlerini hatırlıyorum.Duvarlara oturup çekirdek yediğimiz günleri anımsıyorum.Gülümsüyorum..
Ama çok üzülüyorum..
Hayat ne kadar hızlı akıyor farkına varıyorum..
:( sorma be semih
 

Perfect!

Üye
ah nerde o eski günler ...
 
By Burhan 2010

By Burhan 2010

Üye
Mazi herzaman aranır
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
ben büyüdüğüm mahallede yaşamıyorum:(
 
Necmati

Necmati

Üye
ahhh ahhh açık olan yolu tahtalarla kapatıyoduk maç yapıyoduk... :ehe

teşekkürler...
süper konu...
 
Mert

Mert

Üye
2 yerde çocukluğum geçti. İkiside Ankara da.
1. Yer: 6 yaşına kadar. 6 yıla çok şey sığdırdım. Bisiklete binmeyi saklambaç oynamayı salıncakta sallanmayı top oynamayı düşünce kanayan dizimi kolumu titizlikle yaprakla silmeyi öğrendim. Hele hiç untamadığım bir şey varki oda 1-2 hafta içerisinde
arkadaşlarımla koskoca çam ağcının kökünü kazmak ve ona ulaşınca hazine bulduk diye sevinmek :ehe

2. Yer: İlkokula başladığım ve bitirdiğim yer. Fazla anım yok burda:ağlarım:
 
huri$

huri$

Üye
    Konu Sahibi
2 yerde çocukluğum geçti. İkiside Ankara da.
1. Yer: 6 yaşına kadar. 6 yıla çok şey sığdırdım. Bisiklete binmeyi saklambaç oynamayı salıncakta sallanmayı top oynamayı düşünce kanayan dizimi kolumu titizlikle yaprakla silmeyi öğrendim. Hele hiç untamadığım bir şey varki oda 1-2 hafta içerisinde arkadaşlarımla koskoca çam ağcının kökünü kazmak ve ona ulaşınca hazine bulduk diye sevinmek :ehe

2. Yer: İlkokula başladığım ve bitirdiğim yer. Fazla anım yok burda:ağlarım:
:sarıl:oyyy oyynie cabuk buyur insan bee bi 30 yil cocuk olsa ya:ağlarım:
 
huri$

huri$

Üye
    Konu Sahibi
ne guzeel tamam hiç degi$meyin :oke:
 
Mert

Mert

Üye
Sadece boyumuz uzadı :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
7
Görüntüleme
239
DarkredBlue61
0sıfırcı
Cevap
1
Görüntüleme
173
PALA.
Silinen Üye 2625978
Cevap
36
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61
Who_knoxer
Cevap
2
Görüntüleme
649
PALA.


Üst Alt