şok şok şok 5530&5800 flash player

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Barbo2

Barbo2

Üye
gözüm yollarda kaldı yariiim nokıa gelmez oldu benim tel abuzerde ağlıyo abisi
 


linkinparkmm

linkinparkmm

Üye
    Konu Sahibi
valla beyler bende çok istiyorum flash 10 u ama kahrolası nokia yayınlamıyor işte
doğrusunu isterseneiz aslında nokia en sevmediğim tel üreticisi[çin malları dışındas] niye diye sorarsanız hep aynı işletim sistemler tek farklı MeeGo var nerdeyse bütün teller aynı çünkü hep aynı işletim sistemi yapılan farklılıklar sadece donanımsal oynamalar
buda hiç bi şeyi doğiştirmiyor güzlel oyunlar olmadıktan sonra
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Sonunda flaş, flaş diye öleceğim, NOKİA DUY SESİMİZİ
 
Barbo2

Barbo2

Üye
geçenlerde bitane indirdim kurmadı halbuki değişik bi teknikle uygulanmış dediler alın sadece kurun dedier ama ben beceremedim galiba ama içime doğuyo gelcek galiba bu versiyında flaş
 
Anußis

Anußis

Üye
valla destek hattına yıgınla arama yapar ve mail atarsak eğer belli bir sayıyı tutturursak flash koymaları şart olacaktır
 
volkan1497

volkan1497

Üye
peki şimdi bu uygulama işe yaramıyor mu?
 
Barbo2

Barbo2

Üye
aslında gelirse ayvayı yicez yaaaa ona 10gb lık paket almak gerekir yandıkkkkkkkkkkkkk yetmez 1gb vodafone limitsiz zaten oynatmaz o hızla
 
Anußis

Anußis

Üye
e wlanla izleriz ki :D
 
linkinparkmm

linkinparkmm

Üye
    Konu Sahibi
barbo pm yebak ayrıca bende limitsiz kullanıyorum snlik dowload hızı 20 kb
1 gb lik paket alınca bu hız artıyormu
 
Barbo2

Barbo2

Üye
evet artar hız vodafon 7 desede 1,5 2 mgbit veriyo hemen hemen ama 45lira ben türkcelde 34e alıyom 1gb hızda 2,5 3mbit çok iyi

--------------- Ekleme ---------------

e wlanla izleriz ki :D

Bizdede olsa bizde izlicez ama yokkkk kiii herkez şifre koymuş mahallede 20taneden biri açık değil
 
YsF_90

YsF_90

Üye
flas ciksin interneti bulmak kolay :) bu nokia dan ne kadar sikayetci var :nono:
 
Barbo2

Barbo2

Üye
ahhh şu vergiler yokmu ulen arkadaş almanyada sınırsız kullanıyo cepte 7avro aylık bu ne yaaaa nefes almak vergi bizde
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
teşekkürler
 

retnex17

Üye
eline sağlık
 

wagh

Üye
bravo arkadaşım çok faydalı olacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt