valla beyler bende çok istiyorum flash 10 u ama kahrolası nokia yayınlamıyor işte
doğrusunu isterseneiz aslında nokia en sevmediğim tel üreticisi[çin malları dışındas] niye diye sorarsanız hep aynı işletim sistemler tek farklı MeeGo var nerdeyse bütün teller aynı çünkü hep aynı işletim sistemi yapılan farklılıklar sadece donanımsal oynamalar
buda hiç bi şeyi doğiştirmiyor güzlel oyunlar olmadıktan sonra