Arkadaşlar ben sizleri anlayamıyorum annada ben girdiğim sitelerde video izliyorum tek sorun internetin yavaş olması siz niçin illa belle veya andiroid diyorsunuz ben andiroid kullandım hiç hoşuma gitmedi x plorede özellikler menüsü bile yok şarz berbat menü düzeni yok