yok be aaga yerım flası n8 den faceye fılan gırdım zaman yada herhangı bı sıteye vıdeoyu oynat dedım zaman kaydedıo once ındırıo sonra oynatıo skyfıre gıbı bı program cıkaramadılar sankı cok zor .. ben anlamıorm yanı onca ozellık koyarlar ınsanlarn en cok kullandıgı web tarayıcıları halaaaaaaaaaaaaa cacık.. skyfıre da reklam alamadıgı ıcınmı ne yasak koymus ulkemıze kazmamıdır nedır