Sizce s3 mini alınırmı

    Konu Sahibi
Sizce s3 mini alınırmı
Merhaba arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu s3 mini almaya karar verdim size bir kaç sorum olacak

*s3 mini de oyunlar telefonun hafızasına yükleniyormuş ben telefona en az 20 oyun yükleyen bir kullanıcıyım ve bunun çözümü ise telefonu root lamak mış bu işleri pek beceremem bu root lama işini bir telefoncu yapabilirmi
*s3 mini nin fiyatı yazın sonlarına doğru 700-800 civarına düşermi
* android cihazlarda yeni güncellemeler ile telefonun performansı artıyormu
ve s3 mini fiyata göre alınabilecek bir telefonmu
*internetteki izlediğim videolarda asphlat 7 gibi oyunlarda kasma yapmıyor yeni çıkan oyunları affedilir derecede kasmalarla oynatabilirmi

Görüşlerinizi ilginizi ve yorumlarınız büyük bir merakla bekliyorum
 
ace2 yede bakabilirsin
 
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi
zaten s3 mini den önce ace 2 ile galaxy w de aklım kalmıştı ace 2 nova 3 gibi oyunlarda felaket kasma yapıyor
 

Nextman

Emekli Yönetici
Anladığım kadarıyla uygulama ve oyun çok fazlaca yükleyeceksin.Belli bir süre sonra ekran boyutu sana küçük gelebilir biraz daha beklersen fiyatı düşecek modelleri olcak ama ben kuzenime aldım S3mini memnun memnun olmasına ama belli bir süre sonra başkasında büyük boyutlu uygulama yada oyunları gördüğünüde sıkıntı olabiliyor.
 
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi

Öncelikle yorumun için teşekkür ederim ben genellikle avucumun içine oturan orta boylu telefonları seviyorum tabiki yaza doğru daha iyi telefonlar çıkar belkide s4 mini çıkar
 
Tepkiler: Nextman

andezitt

Üye
[h=1]Motorola RAZR XT910 al bence hepsi burada 727 tl daha iyi bence [/h]
 
Tepkiler: KinG CrazY

Nextman

Emekli Yönetici


Öncelikle yorumun için teşekkür ederim ben genellikle avucumun içine oturan orta boylu telefonları seviyorum tabiki yaza doğru daha iyi telefonlar çıkar belkide s4 mini çıkar


Samsung Galaxy S II de iyi bir modeldir mesela el ve avuç tabi kişinin fiziksel durumu gözönüne alınırsa farklılık gösterebilir.S3mini performans için boyutları ön planda tutarsak alınabilir.Şimdiden hayırlı olsun alacağınız telefon
 
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi

Teşekkürler s2 yide düşündüm tabiki ama sıfırları pahalıydı ve 2.el telefon sevmiyorum böyle hevesle kutuyu açmayı daha çok seviyorum


- - - Eklendi - - -

[h=1]Motorola RAZR XT910 al bence hepsi burada 727 tl daha iyi bence [/h]

Yorumun için teşekkür ediyorum ama motorola pek düşünmüyorum onun yerine sony veya htc olabilir
 
Tepkiler: Nextman
bence Xperia p daha iyi bi tercih olacaktır ayrıca hafıza yeter merak etme
 
Tepkiler: KinG CrazY

fk555897

Üye
Bence bu fiyatlara göre alınabilecek en iyi telefonlar S3 Mini ve S2.
 
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi
bence Xperia p daha iyi bi tercih olacaktır ayrıca hafıza yeter merak etme

Yorumun ve ilgin için Teşekkür sony xperia p çok pahalı geldi bana


- - - Eklendi - - -

Bence bu fiyatlara göre alınabilecek en iyi telefonlar S3 Mini ve S2.

Yorumun ve ilgin için teşekkürler


- - - Eklendi - - -

arkadaşlar bildiğiniz gibi s3 sizi algılıyor ve gözünüz kapalı ise telefon kapanıyor bu özellik s3 mini de varmı
 

.yaRasa.

Üye
Sorduğun sorulara pek bir cevap vermeyeceğim ama bir S3 mini kullanıcısı olarak telefonu öneririm.

Sorunsuz olarak oynadığım oyunlar; GTA Vice City, NFS Most Wanted, PES 2012
Baska oyun denemedim ama bunların hepsini kasmadan oynadım. .

Root işini kafaya takma derim, maxicep'e gelip buraya kadar yazdiysan root'u da çok rahat yaparsın. .


- - - Eklendi - - -


Var yüz kilidi de çok güzel çalışıyor. Senden başkasına açmaz o telefonu.
 
Tepkiler: KinG CrazY
yüz kilidi şu an tüm telefonlarda berbat senin fotoğrafını tursab bile açılıyo
bi de p nasıl çok pahalı geldi anlamadım aynı fiyat teknosadan bakmıyosan
 
Tepkiler: KinG CrazY
Takıntılı değil isen al derim ,pixellerin sayılması yönünde gerçekten zayıf ,çünkü sayılabilecek derecede belli ,onun harici güzel telefon
 
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi
yüz kilidi şu an tüm telefonlarda berbat senin fotoğrafını tursab bile açılıyo
bi de p nasıl çok pahalı geldi anlamadım aynı fiyat teknosadan bakmıyosan

Teknosadan baktım 1100 tl idi ben teknosa gold bimeks gibi mağazalardan almayı düşünüyorum


- - - Eklendi - - -

Takıntılı değil isen al derim ,pixellerin sayılması yönünde gerçekten zayıf ,çünkü sayılabilecek derecede belli ,onun harici güzel telefon

Piksellere takıntılı değilim


- - - Eklendi - - -


Öncelikle yorumun için teşekkür ederim ancak Benim dediğim tuş kilidi açmak değil örneğin video izlerken uyudunuz telefon kendisi kapanıyor bu özellik s3 te var





- - - Eklendi - - -

arkadaşlar s3 mini de flash player yokmuş flash olmayınca facebook daki videoları indirmeden izleyemeyizmi


- - - Eklendi - - -

ve facebook ta oyun oynayamayızmı
 

.yaRasa.

Üye

Videoyu bilemeyeceğim ama "telefona bakarken telefonu kapatma" diye bir özellik var telefonda ve çok güzel çalışıyor.
Normalde "30 sn sonra ekranı kapat ama telefona bakarken kapatma" diye ayarladım. Bir resme 3 dakika boyunca baktım ışığı kapanmadı ama telefonu çevirince ekranı kapattı.

Flash player konusunda sıkıntı olmuyor. googledan "adobe flash player apk" indirirsen hiç bir sıkıntı kalmıyor.
Fiziksel klavyesi olmadığından bazı flash oyunlarda sıkıntı oluyor. ama genel olarak flash player konusunda sıkıntı yok.

Facebookta video izlemenin flash playerla alakası yok. Zaten telefonun kendi video oynatıcısından açılıyor. ve videoyu ekranın üzerine atıp işlerine devam ederken videoyu izleyebiliyorsun.
 
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi

İlgin için Gerçekten çok teşekkür ederim benimde anlatmak istediğim telefona bakınca kapanmamasıydı özel mesaj gönderecektim sana ancak özel mesaj komutunu devre dışı bırakmışsın sana son bir sorum olacak ; bildiğin üzere sadece telefonun hafızasına oyun atılıyor need for speed most wanted oynadım yazmışsın most wanted ve asphalt 7 gibi oyunlar ne kadar yer kaplıyor
ve facebook ta oyun oynayabiliyormusun
 
neden s2 veya xperia s düşünmüyorsun ?
 
Tepkiler: KinG CrazY
kardeş Nexus da alabilirsin fiyatıda S3 mini gibi güncelleme sıkıntısı yok
 
Tepkiler: KinG CrazY