maskelialbay
Üye
-
Konu Sahibi
-
Olur tabi . Win10 bazı sürümleri daha az ram tüketiyor . @PALA. Daha iyi bilir . 1903'tü galiba . O sürümü kurarsanız gayet güzel çalışır.Bilgisayarım Markası dell inspiron 1520
Özellikleri:
islemci: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7250 @ 2.00GHz, 2001 Mhz, 2 Çekirdek,
RAM: 4GB
HARDİSK: 300GB
EKRAN KARTI: Nvidia GeForce 8400M GS
SUAN ÜSTÜNDE KURULU OLAN SİSTEM
WİN7 64 bit
ama ben bunu
win10 64 bit yapmak istiyorum sizce olurmu
@MAERKEK @DeV/AsA
Ltsc ile ltsb yi neden 3 9 ay arasi kullanabiliyoruzAz bellek kullanan sürümler 1607 ve 1709 sürümleridir. Ancak şöyle bişey var bu birazda arkaplan uygulamalarına bağlıdır, bunları kapatırsanız ve fazla uygulama yüklemezseniz 1 gb sistemin kendisine yetiyor. Bu sürümleri yükledikten sonra güncellemeleri de kapatmanız gerekir malumunuz desteği bitmiş sürümler bunlar. Bunun yanında 32 bit olanlarıda var, belleği daha az kullanır ama 4 gb bellek ile 64 bit daha iyi olur.
Aslında bunu çok da abartmamak lazım, son çıkan sürümü bile yükleyebilirsiniz. Yüklemelerde diski komple silip temiz kurulum yapmanız gerekir.
W8.1 de kullanabilirsiniz yada W7 de olabilir. Bunların hiçbirine garanti veremeyiz (çok iyidir şeklinde), deneyerek sınamanız daha yerinde olur.
Bunlardan hariç w10 ltsb ve ltsc sürümleri var ama onlar normal kullanıcılar için değil, 3-9 ay kullanabilirsiniz, araştırıp deneyebilirsiniz.
VarO Makineyi Yorarsın Gerek Varmı? İlk Sorması Gereken Konu Bu Bence.
Tiny10 kurarsa pek yormazO Makineyi Yorarsın Gerek Varmı? İlk Sorması Gereken Konu Bu Bence
22h2 uzerinde stabil calisiyor bence kirpilmis sürüm kurmaya gerek yokTiny10 kurarsa pek yormaz
8.1 iş görmez mı? kaldı kı sürücü vs bulabilecek misin
Buldum baya stabil calisyor benimki8.1 iş görmez mı? kaldı kı sürücü vs bulabilecek misin
ben sırf sürücü yüzünden geri 8.1 e döndüm. ssd ye rağmen hantaldı scihaz tabi pro sürümleri kuruluydu. hoş 11 de de hantal ama en büyük sıkıntım seste tuhaf kasma mı dersin kesmemi dersin sorunlar oluyordu. yoksa kalırdı da mecbur döndümBuldum baya stabil calisyor benimki
ben sırf sürücü yüzünden geri 8.1 e döndüm. ssd ye rağmen hantaldı scihaz tabi pro sürümleri kuruluydu. hoş 11 de de hantal ama en büyük sıkıntım seste tuhaf kasma mı dersin kesmemi dersin sorunlar oluyordu. yoksa kalırdı da mecbur döndümBuldum baya stabil calisyor benimki
Mümkündür bende Bluetooth u tanitamadimben sırf sürücü yüzünden geri 8.1 e döndüm. ssd ye rağmen hantaldı scihaz tabi pro sürümleri kuruluydu. hoş 11 de de hantal ama en büyük sıkıntım seste tuhaf kasma mı dersin kesmemi dersin sorunlar oluyordu. yoksa kalırdı da mecbur döndüm
Mesaj birleştirildi:
ben sırf sürücü yüzünden geri 8.1 e döndüm. ssd ye rağmen hantaldı scihaz tabi pro sürümleri kuruluydu. hoş 11 de de hantal ama en büyük sıkıntım seste tuhaf kasma mı dersin kesmemi dersin sorunlar oluyordu. yoksa kalırdı da mecbur döndüm
pro dan aşaği sürüm kullanmıyorum ha kullansamda hata dolu bakma. en iyisi makineleri değiştirmekMümkündür bende Bluetooth u tanitamadim
Bunlar normal kullanım için değil, şirketlerdeki sabit sistemler içindir toplu lisanslama ve kısa süreli aktivasyonu destekler.Ltsc ile ltsb yi neden 3 9 ay arasi kullanabiliyoruz
W10 artık yeni sürüm çıkarmıyor ve bu son sürümü gayet randımanlı çalışıyor. Kırpılmış w11 - 10 kayda değer bir farkı yok hatta sorun bile çıkabilir, en temizi orjinali yükleyip, ayar geçmek.22h2 uzerinde stabil calisiyor bence kirpilmis sürüm kurmaya gerek yok
Mak keyler ile aktive edilebilir mi peki ltsc lerBunlar normal kullanım için değil, şirketlerdeki sabit sistemler içindir toplu lisanslama ve kısa süreli aktivasyonu destekler.
W10 artık yeni sürüm çıkarmıyor ve bu son sürümü gayet randımanlı çalışıyor. Kırpılmış w11 - 10 kayda değer bir farkı yok hatta sorun bile çıkabilir, en temizi orjinali yükleyip, ayar geçmek.
Eğer uygun volum lisansın varsa neden olmasın. Ancak kişisel kullanım için ticari lisansa pek sıcak bakılmaz. Normal sürüm kişisel kullanım için daha mantıklı, optimizasyon yaptıktan sonra arada pek fark kalmıyor, hatta en son sürüm çok hafif geldi, Microsoft artık rahat bıraktı galibaMak keyler ile aktive edilebilir mi peki ltsc ler
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?