Sizce Nokia akıllı telefon konusunda başarılı mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce Nokia akıllı telefon konusunda başarılı mı ?

  • Evet, başarılı

    Kullanılan: 18 50.0%
  • Hayır, başarısız

    Kullanılan: 18 50.0%

  • Kullanılan toplam oy
    36
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Nokia akıllı telefon konusunda başarılı mı ?
Sizce Nokia akıllı telefon konusunda başarılı mı ?
 


WarMaster666

WarMaster666

Üye
nokia symbian konusunda biraz ısrarcı android telefon üretmeyeceğini açıklamıştı bence bu yüzden kaybediyor nokia'nın şu ana kadar olan en iyi symbian'lı telefonu n8 bile htc, samsung gibi android üreten firmaların gerisinde kalıyor. symbian için 20.000 uygulama varsa bu android'lerde 300.000'lere kadar çıkabiliyor buda kullanıcıların seçimlerini android'lerden yana olmasının en büyük sebeplerinden biri. bence nokia akıllı telefon konusunda diğer firmaların gerisinde kalıyor
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
Samsungtan Daha Başarılı
 
.:ÇAĞLAR:.

.:ÇAĞLAR:.

Üye
ne başarısı kardeşim ,günden güne batıyor nokya

----------Eklendi @ 14:32:19 ---------- Yazıldı @ 14:31:31 ----------

Samsungtan Daha Başarılı
hadi canım sende bilmesek nokia nın telefonlarını bizi kandıracaksın
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0

DiabolicBoy

Üye
up up up
 
_ardaa

_ardaa

Üye
elbette ki başarılı böyle bir konu açmak bile çok saçma.
 

DiabolicBoy

Üye
Adamı guldurmeyin, hangi başarı, rakiplerin 1,2ghz dualcore cpu, 1gb ddr2 ram, enaz qhd cozunurlukte ekran, 1080p hd video, 4g lte network, gyro sensor vs ozelliklerde oldugu gunumuzde, nokıanın amirali n8 600mhz cpu, 256mb ram ve 640x360pixel ekranıyla adeta zavallı, n9 dualcore olcak diye atıp tutan tekno fakiri nokıanın, teknofakiri fanbebeleri n9'un rakiplerin 2yıl once kullandıgı cpu ve gpu ile geldigini gorunceki surat ifadelerinı gormek isterdim ki( 1 tanesininkini gordum ve imana gelip nokıaya tovbe etti artık), kaldı ki n9 daha piyasaya bile cıkmamış bi model ve n9 piyasaya cıkınca rakiplerin 1,4ghz quadcore cpu ve 1,5gb ddr2 ram'li modelleri piyasaya cıkcak, prototipler şimdiden hazir, sozun ozu smartphone olayı nokıayı aşar, nokıa dummyphone uretmelidir, 3310 guncellesin yine cok satar :)
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Nokia yaparsa iyi yapar anlayisi oyle bir yerlesmis ki.. Nokia gidip 400 mhz islemci java tabanli sistem koysa 1000 liradan satsa yine gidip kosa kosa alacak insanlar bulur. Alanlarda o java tabanli 400 mhz yeter, sizin ki android 1 ghz anca yetiyor falan diye de savunur Allah bilir :ehe
 
nalcam22

nalcam22

Üye
Adamı guldurmeyin, hangi başarı, rakiplerin 1,2ghz dualcore cpu, 1gb ddr2 ram, enaz qhd cozunurlukte ekran, 1080p hd video, 4g lte network, gyro sensor vs ozelliklerde oldugu gunumuzde, nokıanın amirali n8 600mhz cpu, 256mb ram ve 640x360pixel ekranıyla adeta zavallı, n9 dualcore olcak diye atıp tutan tekno fakiri nokıanın, teknofakiri fanbebeleri n9'un rakiplerin 2yıl once kullandıgı cpu ve gpu ile geldigini gorunceki surat ifadelerinı gormek isterdim ki( 1 tanesininkini gordum ve imana gelip nokıaya tovbe etti artık), kaldı ki n9 daha piyasaya bile cıkmamış bi model ve n9 piyasaya cıkınca rakiplerin 1,4ghz quadcore cpu ve 1,5gb ddr2 ram'li modelleri piyasaya cıkcak, prototipler şimdiden hazir, sozun ozu smartphone olayı nokıayı aşar, nokıa dummyphone uretmelidir, 3310 guncellesin yine cok satar :)

Arkadaşın dediğibi nokıa akıllı telefon da zavallı
 
ookkaayy

ookkaayy

Üye
hayır başarısız
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hmm aslında rakamlar her şeyi açıklıyor ama ne yazık ki bazı arkadaşlar telefonu donanımdam ibaret sanıyorlar ki iphone 4 vs SGS2 yazıp youtube videolarını izler iseler durumun ne olduğunu anlarlar ki bugün ne gariptir elimde iphone 4 var N8 de var ikisinde de angry birds rio yu açtım tamam iphone 4 daha parlak ama renkler soluk gayet güldüm tabi N8 de ki ekran daha renkli mesela şu da var ikisi de müzik çalıyor yani müzik çalarlar açık menüye dönüyorum ikisinin kısayolundan açıyorum N8 daha hızlı bu da garip burda hafızaya almadığından dolayı N8 ilk açtığında yavaş açıyor o kadar ki iphone 4 de aynı o da ilk açılışta yavaş açıyor yani burda donanım değilde sistem nasıl kullanıyor ne kadar stabil ne kadar kullanışlı bence önemli olan o
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
@Uroloki
N8 vs HTC desire hd , N8 vs samsung galaxy s yazip izleyin bakalim.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
iyi nonamex MeeGo bölümünde verdiğim video yu izle sorduğum soruya cevap ver o zaman bende sana cevap vericem burdan
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Oyunlar konusunda ki videoysa uyumsuzluk var dedim kac kere..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
uyumsuzluk değil tüm android cihazlarda mı var o zaman bana donanımla gelmeyin arkadaş tamam mı birde bana 3300 benchmark puanı var diyorsun ki şu uyumsuzluk problemi imkansız symbian değil ki öyle oyun az çıksın filan kaç milyon kullanan var bu cihazları ayrıca uyumsuzluk dediğin oyundan atar ekran yarım çıkar filan ve birşey daha 1.2ghz çift çekirdek ve gpu su süper asphalt 6 sgs de de çalışıyor e o zaman ekran çözünürlüğü de aynı neresi uyumsuz androidin sorunu bu işte yalan yere güç istemek onun yerine sistemi oturtsalar bunlar olmaz
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Tamam tamam tamam.. Bizde donanim var onu verimli kullanan sistem yok. Sizde ne duzgun donanim var ( 256 mb ram, 680 mhz islemci) ne de duzgun sistem (Symbian)..
 
celatx

celatx

Üye
windows phoneye ne zaman geçerse değiştirir kararımı başarılı yaparım (belki android yükleyebiliriz umuduyla )
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Tamam tamam tamam.. Bizde donanim var onu verimli kullanan sistem yok. Sizde ne duzgun donanim var ( 256 mb ram, 680 mhz islemci) ne de duzgun sistem (Symbian)..
Symbian yılların sistemi dostum.Stabilite ve oturmusluk olarak androide toz yutturur.800 mhz den daha asagı bir model incele androidli gör. :pro:
5800 dan s60v5'den baska telefon sistem bilmiorsunuz zaten git bi C7 N8 C6-01 incele ve incelerken android olarak daha eline bile almadıgın SGS2'yi degil.Kullandıgın optimus black'i karsılastır.Takmıssınız dandik symbian allah allah ne eksigi var anlamadım sen hiç 1Ghz symbian gördün mü yok gerekte yok 680 ile en iyi performansı veriyor.O yüzden Galaxy S2ler ile karsılastırma nokiaları onun için daha zaman var.Tamam geri kaldı diyebilirsin ama symbian veya nokia kötü deme.Ha deseler dünyanın agzını açık bırakacak teknolojileri var adamların.Ama bu isin maliyeti pazarı satısı falan var.Alıp koyar telefona kral gibi islemcileri ama sen gidip nokia 4 çekirdek çıkarsa yine almazsın artık buna eminim.Telefonların çogu piyasaya göre ucuz bakıs açınıza baglı sizin.Bende rakamlara bakıyorum o zaman 1Ghz optimus black 950 lira C7 800-850 arası ve dedigimde ciddiyim elindeki Optimus black C7'den az daha pahalı ve en dandik C7 bile parçalar senin telefonunu.Ama sen çok oyunum programım var diye hava atarsın millete..
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Reset atan , donan telefonlar mi stabilitesi oturmus allahini seversen ? C7 Nesiyle parcalayacak benim LG telefonumu ? 8 megapiksel kamefa vaf af yok :ehe tasarim olarak optimus black en ince telefon zaten. Donmaz, reset atmaz , kisisellestirmesi iyi , internet performansi basarili.. 4 inch ekran ve Nova display var optimus blackte, ekran her zaman canli..
Soyle bakayim o dandik C7 nesiyle parcalayacak ? O C7 ye para vermek parayi cope atmaktir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt