Adamı guldurmeyin, hangi başarı, rakiplerin 1,2ghz dualcore cpu, 1gb ddr2 ram, enaz qhd cozunurlukte ekran, 1080p hd video, 4g lte network, gyro sensor vs ozelliklerde oldugu gunumuzde, nokıanın amirali n8 600mhz cpu, 256mb ram ve 640x360pixel ekranıyla adeta zavallı, n9 dualcore olcak diye atıp tutan tekno fakiri nokıanın, teknofakiri fanbebeleri n9'un rakiplerin 2yıl once kullandıgı cpu ve gpu ile geldigini gorunceki surat ifadelerinı gormek isterdim ki( 1 tanesininkini gordum ve imana gelip nokıaya tovbe etti artık), kaldı ki n9 daha piyasaya bile cıkmamış bi model ve n9 piyasaya cıkınca rakiplerin 1,4ghz quadcore cpu ve 1,5gb ddr2 ram'li modelleri piyasaya cıkcak, prototipler şimdiden hazir, sozun ozu smartphone olayı nokıayı aşar, nokıa dummyphone uretmelidir, 3310 guncellesin yine cok satar