crazy_oruc
Üye
Xperia solo nokia 808 ne yapcan 41mp cekcende ne olacak postermi yapcan hafiza dolmasin diye 41mp cekmiceksin tahminen
zevk meselesi bu. Kişisel birşeyi genelleme yapmayalım.
- - - Eklendi - - -
konuyu açan arkadaş bence nedenini sen şöyle ona göre önerelim.
