Sizce hangisini almalıyım? Neden?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Xperia solo nokia 808 ne yapcan 41mp cekcende ne olacak postermi yapcan hafiza dolmasin diye 41mp cekmiceksin tahminen

zevk meselesi bu. Kişisel birşeyi genelleme yapmayalım.


- - - Eklendi - - -

konuyu açan arkadaş bence nedenini sen şöyle ona göre önerelim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt