Sizce Hangisi :S

?


  • Kullanılan toplam oy
    18
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Wave 2'de Bada 2.0'dan sonra adamakıllı flash player desteği gelecekmiş. Biraz donanımsal düşünürsen 1 GHz ARM Cortex-A8 processor işlemci, PowerVR SGX540 ekran kartı mantıken çok rahat kaldırır sağlam bir flash player'ı. Oyun konusunda ise şuanda aklıma gelenler;
Pes 2011
Splinter Cell Conviction (yeni)
Gangster West Coast Hustle
Need For Speed Shift
Sims 3
Hockey Nations Shoot-Out
Nintendo 64 Emulator (hazırlık aşamasında)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...