Su kaynatıp üstüne dök ısınır tamam
UpOneTR Üye Konu Sahibi İhtiyar007' Alıntı: Su kaynatıp üstüne dök ısınır Genişletmek için tıkla ... tamam
Invoke Üye İhtiyar007' Alıntı: @Usta @Nextman @EroL @Ozan bi yardım edin kendi kendine mesaj atıyor Genişletmek için tıkla ... sen ne diyon la değişik
İhtiyar007' Alıntı: @Usta @Nextman @EroL @Ozan bi yardım edin kendi kendine mesaj atıyor Genişletmek için tıkla ... sen ne diyon la değişik
İhtiyar007 Üye -qarapapaq-' Alıntı: sen ne diyon la değişik Genişletmek için tıkla ... ilk sayfa da attığım mesaj kendi kendine yeniden yazılıyordu geçmişi sildim düzeldi Sensin değişik
-qarapapaq-' Alıntı: sen ne diyon la değişik Genişletmek için tıkla ... ilk sayfa da attığım mesaj kendi kendine yeniden yazılıyordu geçmişi sildim düzeldi Sensin değişik
Invoke Üye İhtiyar007' Alıntı: ilk sayfa da attığım mesaj kendi kendine yeniden yazılıyordu geçmişi sildim düzeldi Sensin değişik Genişletmek için tıkla ... la bırah ya =P
İhtiyar007' Alıntı: ilk sayfa da attığım mesaj kendi kendine yeniden yazılıyordu geçmişi sildim düzeldi Sensin değişik Genişletmek için tıkla ... la bırah ya =P
hikmet366 Üye işlemcisi donmuştur ilk açtığında yavaş ise fişi çıkar kasanın açma power tuuna bas içindeki elektirik kalmasın 1 dk bekle fişi tak pc y iaç keyif yap benim ki anca öyle :
işlemcisi donmuştur ilk açtığında yavaş ise fişi çıkar kasanın açma power tuuna bas içindeki elektirik kalmasın 1 dk bekle fişi tak pc y iaç keyif yap benim ki anca öyle :
UpOneTR Üye Konu Sahibi hikmet366' Alıntı: işlemcisi donmuştur ilk açtığında yavaş ise fişi çıkar kasanın açma power tuuna bas içindeki elektirik kalmasın 1 dk bekle fişi tak pc y iaç keyif yap benim ki anca öyle : Genişletmek için tıkla ... yok alakası yok islemci niye donsun :P
hikmet366' Alıntı: işlemcisi donmuştur ilk açtığında yavaş ise fişi çıkar kasanın açma power tuuna bas içindeki elektirik kalmasın 1 dk bekle fişi tak pc y iaç keyif yap benim ki anca öyle : Genişletmek için tıkla ... yok alakası yok islemci niye donsun :P
Reşwan Emekli Yönetici Sukut-u Hayal' Alıntı: tek slot 2 gb ram var 5 yıl oldu iste bozulmus olsa boyle sorunlar yaparmi Genişletmek için tıkla ... Yer değiştir bazen şişebiliyor.
Sukut-u Hayal' Alıntı: tek slot 2 gb ram var 5 yıl oldu iste bozulmus olsa boyle sorunlar yaparmi Genişletmek için tıkla ... Yer değiştir bazen şişebiliyor.
UpOneTR Üye Konu Sahibi Usta' Alıntı: Yer değiştir bazen şişebiliyor. Genişletmek için tıkla ... yok ise yaramiyo ekran kartidriverini guncelledim pc açılmıyo
Usta' Alıntı: Yer değiştir bazen şişebiliyor. Genişletmek için tıkla ... yok ise yaramiyo ekran kartidriverini guncelledim pc açılmıyo
Reşwan Emekli Yönetici Ekran kartı çıkart onboard ile çalıştır, driveri kaldır sonra donanımı tekrar takıp kurulumu yeniden yap. Zateb onboard kullanıyorsanda at bi format.
Ekran kartı çıkart onboard ile çalıştır, driveri kaldır sonra donanımı tekrar takıp kurulumu yeniden yap. Zateb onboard kullanıyorsanda at bi format.
UpOneTR Üye Konu Sahibi Usta' Alıntı: Ekran kartı çıkart onboard ile çalıştır, driveri kaldır sonra donanımı tekrar takıp kurulumu yeniden yap. Zateb onboard kullanıyorsanda at bi format. Genişletmek için tıkla ... guncel driver yukleyince calistirmiyo xp yani donma sorunu driverdada değilmis biraktim dursun yarin haederim atcm çöpe az kaldı
Usta' Alıntı: Ekran kartı çıkart onboard ile çalıştır, driveri kaldır sonra donanımı tekrar takıp kurulumu yeniden yap. Zateb onboard kullanıyorsanda at bi format. Genişletmek için tıkla ... guncel driver yukleyince calistirmiyo xp yani donma sorunu driverdada değilmis biraktim dursun yarin haederim atcm çöpe az kaldı
TheMadness Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: guncel driver yukleyince calistirmiyo xp yani donma sorunu driverdada değilmis biraktim dursun yarin haederim atcm çöpe az kaldı Genişletmek için tıkla ... Sürüm güncelle en az Windows 7 olsun
Sukut-u Hayal' Alıntı: guncel driver yukleyince calistirmiyo xp yani donma sorunu driverdada değilmis biraktim dursun yarin haederim atcm çöpe az kaldı Genişletmek için tıkla ... Sürüm güncelle en az Windows 7 olsun
UpOneTR Üye Konu Sahibi TheMadness' Alıntı: Sürüm güncelle en az Windows 7 olsun Genişletmek için tıkla ... windiwzlsu mu guncellicem ???
TheMadness' Alıntı: Sürüm güncelle en az Windows 7 olsun Genişletmek için tıkla ... windiwzlsu mu guncellicem ???