Sizce bilgisayar neden donuyo

Sponsorlu Bağlantılar



İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Kendi kendine atıyor ya :off:
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
fan ayarlarıyla oynadım
4. kez mavi ekran gördüm :P
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
simdi ise bilgisayar acılmiyo yani açıliyo ama ekrana gorunti gelmiyo
 
hikmet366

hikmet366

Üye
işlemcisi donmuştur :Dilk açtığında yavaş ise fişi çıkar kasanın açma power tuuna bas içindeki elektirik kalmasın

1 dk bekle fişi tak pc y iaç keyif yap benim ki anca öyle :ehe:
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
işlemcisi donmuştur :Dilk açtığında yavaş ise fişi çıkar kasanın açma power tuuna bas içindeki elektirik kalmasın

1 dk bekle fişi tak pc y iaç keyif yap benim ki anca öyle :ehe:
yok alakası yok :D islemci niye donsun :P
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Ekran kartı çıkart onboard ile çalıştır, driveri kaldır sonra donanımı tekrar takıp kurulumu yeniden yap.
Zateb onboard kullanıyorsanda at bi format.
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Ekran kartı çıkart onboard ile çalıştır, driveri kaldır sonra donanımı tekrar takıp kurulumu yeniden yap.
Zateb onboard kullanıyorsanda at bi format.

guncel driver yukleyince calistirmiyo xp :(
yani donma sorunu driverdada değilmis
biraktim dursun yarin haederim :D atcm çöpe az kaldı
 


Üst Alt