Sizce Androide Geçme Zamanı Geldimi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Androide Geçme Zamanı Geldimi ?


Sizce artık androide geçme zamanı geldimi yeni telefon düşünüyorum bu ikisi kafama takıldı. 1000TL yi çok aşmayacak şekilde önereceğiniz telefon varsa dikkate alacağım.

Xperia Neo ne kadar sevmesemde android ve artık androide alışmam gerekebilir.

Nokia 701 Symbian son versiyonu Belle ile Androide yetişti deniliyor.

İşlemcileri 1ghz fakat sanırım 701 deki arm 11 dense Neo daki qualcomm daha performanslı yanlışım varsa düzeltin.

İkisinin kullandığı gpu lar farklı 701 bcm2763 kullanırken neo adreno 205 kullanıyor. Hangisi daha iyidir sizce ?

Ram konusunda eşitler. 512mb fakat 701 daha az ram kullandığı için daha iyi sayılabilir mi ?

Tasarım konusunda ikiside hoşuma gidiyor şunun tasarımı daha iyi onu al demeyin.

Nokianın hala aşamadığı husus ekran çözünürlüğü 360x640 ken Neo 480x854 bu çok fark yaratır mı ?

Neo nun ekranı 3.7 inç 701 in 3.5 inç çok önemli olmasada 3.7 daha iyi bence.

Neo HSDPA 7.2 iken 701 de 14.4 bu neye yarar çok fark edermi internet hızına vs ?

701 in ekranı gorilla glass ve sağlam bi telefon Neo yere düşürdüğümde olumsuz sonuç doğurur mu ve ekranı kolay çizilir mi ?

701 clearblack display sunarak güneş altında net görüntü sağlıyor neo da ekran rahat gözükür mü ve Sony Mible BRAVIA Engine teknolojisi tam olarak neye yarar 701 in clearblack ıyla yarışabilirmi ?


Telefonların hız konusunda donma kasma yapmama herhangi bir sıkıntısı olurmu hangisi bu konuda daha iyidir ?

Alacağım telefonu uzun süre kullanacağım için destek hemen kesilir mi sizce ( neo için android 4.0 701 için carla vs )

Kamera ikisindede 8mp ki zaten çok önemli sayılmaz bana yeterli.

Telefonda yapacaklarım nette çok gezerim oyun oynarım müzik dinlerim sık mesajlaşırım bide film izlerim.

Şarj süresi çok önemli değil ama zaten yoğun kullanacağım için 1 gün gitmesi yeterli beni yarı yolda bırakırlar mı 1 günden kısa sürede bitmemesi gerek.

Bu telefonların sorunları var mı varsa neler ?

Diğer önereceğiniz Samsung HTC LG gibi model dediğim gibi 1000TL max olmak üzere varsa söylerseniz sevinirim.

Windows Phone, Bada, iOS gibi sistemler ilgimi çekmiyor alırsam ya androide geçicem yada symbianla devam edicem.

Yorumlarınızı Bekliyorum.

Teşekkürler...
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
symbianla devam bence..
 
PriZm

PriZm

Üye
Galaxy S derim son baktığımda fiyatı 1100 tl idi.veya 600-700 civarında 2. el bulabilirsin benim gibi :)
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S derim son baktığımda fiyatı 1100 tl idi.veya 600-700 civarında 2. el bulabilirsin benim gibi :)

Düşünmedim değil fakat galaxy s e android güncellemesi gelmeyecek neo ya gelecek diye biliyorum o yüzden pek tercih edeceğimi sanmıyorum
 
PriZm

PriZm

Üye


Düşünmedim değil fakat galaxy s e android güncellemesi gelmeyecek neo ya gelecek diye biliyorum o yüzden pek tercih edeceğimi sanmıyorum

Gelebilir.Samsung bunu tekrar düşüneceğini resmi olarak açıkladı.

gelmez ise bile cyanogen mod var :)
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi
symbianla devam bence..

symbianın ne yapacağı bi belli olsa ileride acaba belle den sonra kendini düzeltebilecek mi symbianı daha çok seviyorum ve eğer android tel alıpta symbian gelişirse koyar insana :D şubat tatilinde almayı düşünüyorum ama belkide biraz daha bekleyip yaza doğruda neyin ne olacağı belli olduktan sonra da alabilirim.
 

hardistortion

Üye
birtek internet konusunda android üstün bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Artles

Artles

Üye
Androide geç.
 
PriZm

PriZm

Üye


symbianın ne yapacağı bi belli olsa ileride acaba belle den sonra kendini düzeltebilecek mi symbianı daha çok seviyorum ve eğer android tel alıpta symbian gelişirse koyar insana :D şubat tatilinde almayı düşünüyorum ama belkide biraz daha bekleyip yaza doğruda neyin ne olacağı belli olduktan sonra da alabilirim.

Symbian bu saatten sonra istediği kadar gelişsin Androide yetişemez.illa Nokia alacam dersen WP7 li Nokia modellerine bakmalısın.bu saatten sonra Belle,Carla,Donna boşa.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye


symbianın ne yapacağı bi belli olsa ileride acaba belle den sonra kendini düzeltebilecek mi symbianı daha çok seviyorum ve eğer android tel alıpta symbian gelişirse koyar insana :D şubat tatilinde almayı düşünüyorum ama belkide biraz daha bekleyip yaza doğruda neyin ne olacağı belli olduktan sonra da alabilirim.
bence de ağustosa kadar bekle.istediğimiz tarzda bir gelişme olmazsa o zaman geçeriz androide.ben belki n9a da geçebilirim ama ağustos u bekleyelim derim..
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi
birtek internet konusunda android üstün bence

android daha yaygın olduğu için telefonları daha güzel oluyor

android uygulama bakımından zengin

symbian kullanımı daha kolay rahat daha az ram tüketiyor ama geleceği belli değil :ah

bende kararsız kaldım hadi bakalım :)
 
pRime.

pRime.

Üye
androidin en alınası telefonudur bence bazı arkadaşlar da galaxy s diye önermiş ama xperia neo v ondan daha iyi. ayrıca xperia neo v android 4 güncellemesini kesin alacak ama galaxy s'in alacağı belli değil. üstelik gelse bile eksiltilmiş şekilde güncellenecek.
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi
bence de ağustosa kadar bekle.istediğimiz tarzda bir gelişme olmazsa o zaman geçeriz androide.ben belki n9a da geçebilirim ama ağustos u bekleyelim derim..

n9 da çok pahalı geliyor ya 1600 1700 TL ne demek ya öğrenciyim ben :ehe

nokia windows phone yerine symbiana uğraşırsa symbian alırım ama illa wp derse androide geçicem
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
pRime.

pRime.

Üye
konuya dönecek olursak iki telefon da isteklerini karşılar. eğer değişiklik istersen xperia neo v öneririm. nedeni ise fiyatını hak eden tek android telefonu.
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi
androidin en alınası telefonudur bence bazı arkadaşlar da galaxy s diye önermiş ama xperia neo v ondan daha iyi. ayrıca xperia neo v android 4 güncellemesini kesin alacak ama galaxy s'in alacağı belli değil. üstelik gelse bile eksiltilmiş şekilde güncellenecek.

evet güncelleme almayacak telefonu ne yapayım ben galaxy s güncelleme almassa baştan ofsayt zaten

bide bu neo nun bi normali bi v si var v de kamera 5mp normalde 8mp diğer özellikleri aynı gibi başka bi farkı varmı acaba ?
 
pRime.

pRime.

Üye


evet güncelleme almayacak telefonu ne yapayım ben galaxy s güncelleme almassa baştan ofsayt zaten

bide bu neo nun bi normali bi v si var v de kamera 5mp normalde 8mp diğer özellikleri aynı gibi başka bi farkı varmı acaba ?

aradaki en bariz fark sanırım kamera ve fiyat farkı. ben şahsen neo v derim android isterseniz ama dediğim gibi iki telefon da işinizi fazlasıyla görecektir.
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi
Symbian bu saatten sonra istediği kadar gelişsin Androide yetişemez.illa Nokia alacam dersen WP7 li Nokia modellerine bakmalısın.bu saatten sonra Belle,Carla,Donna boşa.

WP 7 gördüğüm en saçma işletim sistemi bada dan sonra :ehe

hiç hoşuma gitmedi açıkçası windows ona uğraşacağına windows 8 9 felan çıkartsın pc için :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
Neo V ,Galaxy S diyorum.Htc lerede bakabilirsin.
 
pRime.

pRime.

Üye

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt