ALpWaR24
Üye
Sizce Androide Geçme Zamanı Geldimi ?
Sizce artık androide geçme zamanı geldimi yeni telefon düşünüyorum bu ikisi kafama takıldı. 1000TL yi çok aşmayacak şekilde önereceğiniz telefon varsa dikkate alacağım.
Xperia Neo ne kadar sevmesemde android ve artık androide alışmam gerekebilir.
Nokia 701 Symbian son versiyonu Belle ile Androide yetişti deniliyor.
İşlemcileri 1ghz fakat sanırım 701 deki arm 11 dense Neo daki qualcomm daha performanslı yanlışım varsa düzeltin.
İkisinin kullandığı gpu lar farklı 701 bcm2763 kullanırken neo adreno 205 kullanıyor. Hangisi daha iyidir sizce ?
Ram konusunda eşitler. 512mb fakat 701 daha az ram kullandığı için daha iyi sayılabilir mi ?
Tasarım konusunda ikiside hoşuma gidiyor şunun tasarımı daha iyi onu al demeyin.
Nokianın hala aşamadığı husus ekran çözünürlüğü 360x640 ken Neo 480x854 bu çok fark yaratır mı ?
Neo nun ekranı 3.7 inç 701 in 3.5 inç çok önemli olmasada 3.7 daha iyi bence.
Neo HSDPA 7.2 iken 701 de 14.4 bu neye yarar çok fark edermi internet hızına vs ?
701 in ekranı gorilla glass ve sağlam bi telefon Neo yere düşürdüğümde olumsuz sonuç doğurur mu ve ekranı kolay çizilir mi ?
701 clearblack display sunarak güneş altında net görüntü sağlıyor neo da ekran rahat gözükür mü ve Sony Mible BRAVIA Engine teknolojisi tam olarak neye yarar 701 in clearblack ıyla yarışabilirmi ?
Telefonların hız konusunda donma kasma yapmama herhangi bir sıkıntısı olurmu hangisi bu konuda daha iyidir ?
Alacağım telefonu uzun süre kullanacağım için destek hemen kesilir mi sizce ( neo için android 4.0 701 için carla vs )
Kamera ikisindede 8mp ki zaten çok önemli sayılmaz bana yeterli.
Telefonda yapacaklarım nette çok gezerim oyun oynarım müzik dinlerim sık mesajlaşırım bide film izlerim.
Şarj süresi çok önemli değil ama zaten yoğun kullanacağım için 1 gün gitmesi yeterli beni yarı yolda bırakırlar mı 1 günden kısa sürede bitmemesi gerek.
Bu telefonların sorunları var mı varsa neler ?
Diğer önereceğiniz Samsung HTC LG gibi model dediğim gibi 1000TL max olmak üzere varsa söylerseniz sevinirim.
Windows Phone, Bada, iOS gibi sistemler ilgimi çekmiyor alırsam ya androide geçicem yada symbianla devam edicem.
Yorumlarınızı Bekliyorum.
Teşekkürler...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sizce artık androide geçme zamanı geldimi yeni telefon düşünüyorum bu ikisi kafama takıldı. 1000TL yi çok aşmayacak şekilde önereceğiniz telefon varsa dikkate alacağım.
Xperia Neo ne kadar sevmesemde android ve artık androide alışmam gerekebilir.
Nokia 701 Symbian son versiyonu Belle ile Androide yetişti deniliyor.
İşlemcileri 1ghz fakat sanırım 701 deki arm 11 dense Neo daki qualcomm daha performanslı yanlışım varsa düzeltin.
İkisinin kullandığı gpu lar farklı 701 bcm2763 kullanırken neo adreno 205 kullanıyor. Hangisi daha iyidir sizce ?
Ram konusunda eşitler. 512mb fakat 701 daha az ram kullandığı için daha iyi sayılabilir mi ?
Tasarım konusunda ikiside hoşuma gidiyor şunun tasarımı daha iyi onu al demeyin.
Nokianın hala aşamadığı husus ekran çözünürlüğü 360x640 ken Neo 480x854 bu çok fark yaratır mı ?
Neo nun ekranı 3.7 inç 701 in 3.5 inç çok önemli olmasada 3.7 daha iyi bence.
Neo HSDPA 7.2 iken 701 de 14.4 bu neye yarar çok fark edermi internet hızına vs ?
701 in ekranı gorilla glass ve sağlam bi telefon Neo yere düşürdüğümde olumsuz sonuç doğurur mu ve ekranı kolay çizilir mi ?
701 clearblack display sunarak güneş altında net görüntü sağlıyor neo da ekran rahat gözükür mü ve Sony Mible BRAVIA Engine teknolojisi tam olarak neye yarar 701 in clearblack ıyla yarışabilirmi ?
Telefonların hız konusunda donma kasma yapmama herhangi bir sıkıntısı olurmu hangisi bu konuda daha iyidir ?
Alacağım telefonu uzun süre kullanacağım için destek hemen kesilir mi sizce ( neo için android 4.0 701 için carla vs )
Kamera ikisindede 8mp ki zaten çok önemli sayılmaz bana yeterli.
Telefonda yapacaklarım nette çok gezerim oyun oynarım müzik dinlerim sık mesajlaşırım bide film izlerim.
Şarj süresi çok önemli değil ama zaten yoğun kullanacağım için 1 gün gitmesi yeterli beni yarı yolda bırakırlar mı 1 günden kısa sürede bitmemesi gerek.
Bu telefonların sorunları var mı varsa neler ?
Diğer önereceğiniz Samsung HTC LG gibi model dediğim gibi 1000TL max olmak üzere varsa söylerseniz sevinirim.
Windows Phone, Bada, iOS gibi sistemler ilgimi çekmiyor alırsam ya androide geçicem yada symbianla devam edicem.
Yorumlarınızı Bekliyorum.
Teşekkürler...

şubat tatilinde almayı düşünüyorum ama belkide biraz daha bekleyip yaza doğruda neyin ne olacağı belli olduktan sonra da alabilirim.

