Sizce Androide Geçme Zamanı Geldimi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi


aradaki en bariz fark sanırım kamera ve fiyat farkı. ben şahsen neo v derim android isterseniz ama dediğim gibi iki telefon da işinizi fazlasıyla görecektir.

ben en iyisi gidip arkadaşlardan android tel bulayımda biraz kurcalıyım biraz bilgim olsun android hakkında hiçbi bilgim yok :ehe
 


pRime.

pRime.

Üye
Symbian bu saatten sonra istediği kadar gelişsin Androide yetişemez.illa Nokia alacam dersen WP7 li Nokia modellerine bakmalısın.bu saatten sonra Belle,Carla,Donna boşa.
sen hala ne saçmalıyorsun??


----------Eklendi @ 20:10:01 ---------- Yazıldı @ 20:09:37 ----------



ben en iyisi gidip arkadaşlardan android tel bulayımda biraz kurcalıyım biraz bilgim olsun android hakkında hiçbi bilgim yok :ehe
mantıklı. :)
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi
Neo V ,Galaxy S diyorum.Htc lerede bakabilirsin.

Htc lerde çok güzel modelleri var ama onlar pahalı :ehe

htc de htc sense arayüzü var işlemciyi büraz yoruyo diyolar ne kadar fark ettirir bilmem ama ondan pek yanaşmadım htc ye ama zaten daha araştırmalarım devam ediyo :)
 
PriZm

PriZm

Üye


Htc lerde çok güzel modelleri var ama onlar pahalı :ehe

htc de htc sense arayüzü var işlemciyi büraz yoruyo diyolar ne kadar fark ettirir bilmem ama ondan pek yanaşmadım htc ye ama zaten daha araştırmalarım devam ediyo :)

evet sense arayüzü biraz fazla ram yiyor.
 
pRime.

pRime.

Üye


Htc lerde çok güzel modelleri var ama onlar pahalı :ehe

htc de htc sense arayüzü var işlemciyi büraz yoruyo diyolar ne kadar fark ettirir bilmem ama ondan pek yanaşmadım htc ye ama zaten daha araştırmalarım devam ediyo :)

neo v 800-900tl civarında fiyatlara satılıyor.
800-900 tl'ye alacağın htc telefonu neo v'nin tırnağı olamaz kardeşim güven bana. ha kaliteli mi kaliteli ona birşey diyemeyeceğim ama sony'de çok kalitelidir.
 
PriZm

PriZm

Üye
pekala işin birde yazılım yönünden bakalım.Sony ericsonmu daha iyi yazılım desteği verir htc mi? Samsung'u saymıyorum bile.
 
pRime.

pRime.

Üye
pekala işin birde yazılım yönünden bakalım.Sony ericsonmu daha iyi yazılım desteği verir htc mi? Samsung'u saymıyorum bile.
valla bunu ssöylemen çok ironik olmuş. sony şu anda samsung'dan da htc'den de daha iyi yazılım desteği sunuyor. android 4 güncellemesini tümüyle yayınlayacak. oysa samsung ve htc eski telefonlarını ya güncellemeyecek ya da güncellemeyi eksik verecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
PriZm

PriZm

Üye
neyseki Cyanogen mod var.Samsunga kalmadık.
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
    Konu Sahibi


buradaki karşılaştırmaya göre neo v ile neo arasında kamera farkı var ve 3D sweep panorama denen bişey var v de neo da yazmıyor bu nedir neye yarar bilen varmı acaba ?
 
PriZm

PriZm

Üye


buradaki karşılaştırmaya göre neo v ile neo arasında kamera farkı var ve 3D sweep panorama denen bişey var v de neo da yazmıyor bu nedir neye yarar bilen varmı acaba ?


panaroma çekimden bahsediyor sanırım.program ile halledilebilir bu.
 
gogis

gogis

Üye
aklıma girdin neo v alacağım :D
 
gogis

gogis

Üye
bu telefonu google da çok aradım pek türkçe inceleme bulamadım telefon türkçedir inşallah :D Vede fiyat olarak 750 ye buldum. Aynı fiyatta önerdiğiniz daha iyi var mi?
 
vcihan

vcihan

Üye
güzel vede ilginç karşılaştırma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt