hüssoo
Üye
Sizce almalımıyım?Yardım edermisiniz?
Arkadaşlar benim Dell İnspiron N5010 laptop biligsayarım var ve fazla ısınıyor.Kendime soğutucu almayı düşünüyorum ve bu akşam bu aleti alıcam.Sizce işe yararmı?Alan varmı?
Bide bu aletin devir sayısı 100-600rpm yazıyor.Normalmidir?
Bide bu aletin devir sayısı 100-600rpm yazıyor.Normalmidir?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
