siyah windows teması üstelik analog saatli

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Rz4

Üye
Benim konularada ilgi yok , bu foru böyle ben başka br forumdan geliyorum o forumda açtığın 5 dakika içinde en az 10 yoru olurdu , bu sitede sadece çıkarcılar var sanırım , bakıyorum 20-25 indirilme 0 yorum 0 teşekkür
Böyle olmamalı bence . Teşekkürler kardeş eline sağlık temalar güzel
 
    Konu Sahibi
yorum yazdığınız için teşekkürler arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...